Σε ανακοίνωσή της η Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για την κυοφορούμενη, σύμφωνα με πληροφορίες -όπως αναφέρει- ένταξη του Τμήματος Παραδοσιακής και Λαϊκής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου στη Σχολή, σχεδιασμός που συζητείται ερήμην της, μολονότι την αφορά άμεσα.

Εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για την άρνηση της διορισμένης από τον Υπουργό Παιδείας Επιτροπής (;) να διαβουλευθεί με τη Σχολή, τη μυστικότητα που περιβάλλει την πρότασή της προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, παρόλο που 4 από τα 7 μέλη της είναι καθηγητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η Γενική Συνέλευση της Σχολής Καλών Τεχνών αντιτίθεται ομόφωνα στην φημολογούμενη πρόταση της Επιτροπής να ενταχθεί το Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου στη Σχολή Καλών Τεχνών του Π.Ι., γιατί θεωρεί ότι πρόκειται για μη συναφές γνωστικό αντικείμενο και ότι θα αποτελέσει τροχοπέδη στην εξέλιξη της Σχολής, η οποία μετά από αγώνα διάρκειας δεκαοκτώ ετών, μόλις πρόσφατα κατόρθωσε να εξισωθεί με τις Σχολές Καλών Τεχνών της Ελλάδας.

Ενδεχόμενη ένταξη της Τμήματος Παραδοσιακής και Λαϊκής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου θα οδηγήσει τη Σχολή Καλών Τεχνών εκτός του στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης και της ανάδειξης της διακριτής εικαστικής φυσιογνωμίας της. Τα μέλη ΔΕΠ της Σχολής Καλών Τεχνών ομόφωνα προβαίνουν στις ακόλουθες ενέργειες: Σε αρχική φάση τη μη κατάθεση της βαθμολογίας των εξετάσεων, συμπεριλαμβανομένων των πτυχιακών εργασιών, έως ότου τόσο η Σύγκλητος όσο και η ηγεσία του Υπουργείου διαβεβαιώσουν τη Σχολή ότι δεν θα προβούν σε ενέργειες αντίθετες με τις αποφάσεις των Συλλογικών της Οργάνων και σε επόμενη φάση, εφόσον χρειαστεί, την αποχή των μελών ΔΕΠ της Σχολής από το διδακτικό τους έργο.

 

Την ανακοίνωση εκ μέρους της Σχολής υπογράφει ο Κοσμήτορας Ξενοφών Μπήτσικας

Στην πόλη Murcia της Ισπανίας από 21 έως 27 Ιανουαρίου 2018 πραγματοποιήθηκε η πρώτη πανευρωπαϊκή συνάντηση μαθητών και καθηγητών των πέντε σχολείων της Ευρώπης, που συνεργάζονται τα σχολικά έτη 2017-2018 και

 

2018–2019 στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus + Δράση KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Ceci nest pas une école, c'est mon école! Αυτό δεν είναι ένα σχολείο, είναι

 

το δικό μου σχολείο!». Από το Μουσικό Σχολείο Άρτας συμμετείχαν έξι μαθήτριες της Α΄Λυκείου και τρεις καθηγήτριες.

 

Όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές έφτασαν την Κυριακή το απόγευμα στη Murcia, όπου και τους υποδέχθηκε η υπεύθυνη καθηγήτρια του σχολείου «InstitutodeEducationSecundariaLAFLOTA», καθώς και οι οικογένειες των ισπανών μαθητών.

 

Τη Δευτέρα, 22.01.18 το πρωί πραγματοποιήθηκε μια μικρή τελετή υποδοχής από τους Ισπανούς μαθητές και τη Διευθύντρια του σχολείου, η οποία στο καλωσόρισμά της μίλησε για τις θετικές πλευρές του προγράμματος Erasmus plus, ευχήθηκε μια

 

ενδιαφέρουσα, γεμάτη εμπειρίες εβδομάδα στο σχολείο τους και ευχάριστη παραμονή στην πόλη τους, ενώ πρόσφερε αναμνηστικά δώρα. Στη συνέχεια έγινε ξενάγηση στους χώρους του σχολείου από μαθητές του λυκείου, καθώς και παρουσίασητου ισπαν

 

ικού εκπαιδευτικού συστήματος, της δομής και της λειτουργίας του σχολείου. Ακολούθησε παρουσίαση της περιοχής της Μούρθια. Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα ακολούθησε επίσκεψη στο ιστορικό κέντρο της πόλης, τον καθεδρικό ναό, τον ιστορικό πολυχώρο του

 

καζίνο, με διακόσμηση επηρεασμένη από την αραβική τέχνη και το δημαρχείο της πόλης. Εκεί μας υποδέχθηκε και μας καλωσόρισε ο δήμαρχος της πόλης, ο οποίος πρόσφερε αναμνηστικά δώρα. Το απόγευμα ξεναγηθήκαμε στο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον

Ισπανό ζωγράφο Ramón Gaya.

 

Την Τρίτη, 23.01.18 οι μαθητές συμμετείχαν σε εργαστήριο δημιουργίας ηλεκτρονικής εφημερίδας του προγράμματος. Χωρισμένοι σε διεθνείς ομάδες επεξεργάστηκαν άρθρα που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές όλων των χωρών σχετικά με το σχολείο τους, το εκπαιδευτικό σύστημα, τις αγαπημένες τους σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες και διαμόρφωσαν μια ηλεκτρονική εφημερίδα. Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, ακολούθησε ένα δεύτερο εργαστήριο σχετικό με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία μαθημάτων ξένης γλώσσας. Ο καθηγητής M. Ildefonso Ruano Cespedosa παρουσίασε τέσσερα διαφορετικά προγράμματα- παιχνίδια που μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μαθητές και καθηγητές συμμετείχαν με πολύ κέφι στη διαδικασία. Η τελευταία δραστηριότητα της ημέρας αφορούσε τη δημιουργία ενός κοινού καλλιτεχνικού έργου. Οι μαθητές χωρισμένοι σε 6 διεθνείς ομάδες χρωμάτισαν υλικά που τους δόθηκαν και δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό χάρτινο γλυπτό που θα κοσμεί την είσοδο του σχολείου. Το βράδυ οι καθηγητές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν στο εστιατόριο του σχολείου ένα εντυπωσιακό γεύμα που ετοίμασαν οι μαθητές του επαγγελματικού τμήματος μαγειρικής-ζαχαροπλαστικής που λειτουργεί στο σχολείο.

Την Τετάρτη, 24.01.18 το πρωί μαθητές και καθηγητές αναχώρησαν από το σχολείο για την ιστορική πόλη Καρθαγένη, ένα λιμάνι πολιτισμών. Ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της πόλης καθώς και στο ρωμαϊκό θέατρο που είναι χτισμένο τον 1ο π. Χ. αιώνα και απολύτως ενσωματωμένο στη σύγχρονη πόλη. Θαύμασαν κτήρια του μοντερνισμού, όπως το εντυπωσιακό κτήριο του Δημαρχείου στην είσοδο του πεζοδρόμου CalleMayor. Στη συνέχεια ακολούθησε βόλτα στην παραλιακή οδό και επίσκεψη στο μουσείο Arqua, ένα μοναδικό μουσείο με ενάλια εκθέματα της ευρύτερης θαλάσσιας περιοχής. Στο μουσείο εκτίθεται αντίγραφο ενός φοινικικού πλοίου που εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή της Καρθαγένης, συντηρήθηκε από τους αρχαιολόγους και παρέμεινε στο φυσικό του περιβάλλον. Η εκδρομή στην πόλη ολοκληρώθηκε με εντυπωσιακό γεύμα θαλασσινών σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο.

Την Πέμπτη, 25.01.18 οι μαθητές συμμετείχαν στη δεύτερη φάση του εργαστηρίου σύνταξης ψηφιακής εφημερίδας και ολοκλήρωσαν τα δημιουργήματά τους. Στη συνέχεια αναχώρησαν για την πόλη Λόρκα, όπου ξεναγήθηκαν στο Κάστρο και το ιστορικό κέντρο. Το βράδυ πραγματοποιήθηκε κοινή έξοδος μαθητών και καθηγητών σε χώρο bowling.

Την Παρασκευή, 26.01.018, ημέρα γιορτής για τους μαθητές και τους καθηγητές των λυκείων της Ισπανίας, οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες του σχολείου αφιερωμένες στον Santo Tomás de Aquino. Δυστυχώς ο αέρας δεν

 

επέτρεψε το μαγείρεμα Paëlla σε εξωτερικό χώρο του σχολείου, σύμφωνα με το έθιμο. Παράλληλα οι καθηγητές συναντήθηκαν και συζήτησαν για την μέχρι τώρα πορεία του προγράμματος καθώς και για την επόμενη συνάντηση στην

 

Ιταλία και για τις μελλοντικές κοινές δραστηριότητες. Το βράδυ πραγματοποιήθηκε αποχαιρετιστήρια έξοδος σε εστιατόριο της πόλης για τους μαθητές και τους καθηγητές.

 

Το Σάββατο, 27.01.18 το ταξίδι στην Ισπανία ολοκληρώθηκε με μια ξενάγηση στην πόλη της Βαρκελώνης. Μαθητές και καθηγητές περπατήσαμε στον πολύβουο πεζόδρομο La Rambla, επισκεφθήκαμε την εντυπωσιακή Γοτθική συνοικία, θαυμάσαμε τα

εξαιρετικά αρχιτεκτονικά δημιουργήματα La Pedrera και Casa Batlló του μοναδικού Καταλανού αρχιτέκτονα Gaudí, δείγματα της καταλανικής Art Nouveau. Εντυπωσιαστήκαμε από το Πάρκο Guellπου σχεδίασε ο Gaudíστα δυτικά της πόλης, ενώ τις

εντυπώσεις όλων μας έκλεψε η Sagrada Familia,ο εντυπωσιακός, αν και ημιτελής ρωμαιοκαθολικός ναός, που συνδυάζει το γοτθικό ρυθμό με στοιχεία μοντερνισμού. Το βράδυ απολαύσαμε σε κεντρικό εστιατόριο της πόλης tapas, τα χαρακτηριστικά μεζεδάκια

της ισπανικής κουζίνας. Πήραμε μια μικρή γεύση από τη Βαρκελώνη που σίγουρα αποτελεί ερέθισμα να την επισκεφθούμε ξανά.

Θα θέλαμε να συγχαρούμε και να ευχαριστήσουμε τους μαθητές μας για την άψογη συνεργασία, το ενδιαφέρον και την προθυμία να συμμετέχουν σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος.

Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί

Ζιώρη Ανθούλα

PoupardNathalie

Πρέντζα Άννα

 

 

Την ίδρυση Καλλιτεχνικού Σχολείου στα Γιάννενα διεκδικεί ο Δήμος Ιωαννιτών μετά και την εισήγηση του αντιδημάρχου Παιδείας, Παντελή Κολόκα στο Δημοτικό

Συμβούλιο της Πέμπτης 23 Νομεβρίου 2017.

Όπως εξήγησε ο κ. Κολόκας τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της Ελλάδας είναι δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης με διευρυμένο πρόγραμμα και με

έμφαση στις Καλές Τέχνες. Περιλαμβάνουν Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο και ως υπερτοπικά - διαδημοτικά σχολεία μπορεί να δέχονται μαθητές από περισσότερους

δήμους.

Ιδρύθηκαν το 2003 και ο τρόπος λειτουργίας τους προσδιορίστηκε με σχετική Υπουργική Απόφαση, περιλαμβάνουν δε τις κατευθύνσεις:

α) Εικαστικών Τεχνών

β) Θεάτρου-Κινηματογράφου

γ) Χορού

Σκοπός των Καλλιτεχνικών Σχολείων είναι η εξοικείωση, η προετοιμασία, η ενθάρρυνση και η υποστήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Καλές Τέχνες

καθώς και η καλλιέργεια και η εκπαίδευση των δεξιοτήτων τους. Οι μαθητές εμβαθύνουν στην κατεύθυνση που επιθυμούν να ακολουθήσουν: Θεάτρου -

Κινηματογράφου, Χορού (Κλασικού και Σύγχρονου) και Εικαστικών Καλών Τεχνών.

«Σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν πέντε καλλιτεχνικά σχολεία και πιστεύω πως τα Γιάννενα που είναι συνδεδεμένα με τις τέχνες και τον πολιτισμό πρέπει να είναι ο

επόμενος Δήμος όπου θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα τέτοιο σχολείο. Σήμερα κάνουμε απλά το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, η οποία για να

ολοκληρωθεί θέλει συστηματική και προσεκτική δουλειά», είπε ο κ. Κολόκας.

Ο ίδιος ανέφερε πως το τελευταίο διάστημα ο βουλευτής Γιάννης Στέφος είχε σειρά επαφών με το δήμαρχο Ιωαννιτών κ. Μπέγκα, τη διευθύντρια εκπαίδευσης κ.

Φωτεινού, το διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ. Ράπτη, τη σχολική σύμβουλο εικαστικών κ. Σταματοπούλου και με τον πρόεδρο κ. Ζωγάκη, την αντιπρόεδρο

κα. Γούση και την γραμματέα κα. Παρίση του σωματείου Πτυχιούχων Ανωτάτων Σχολών Εικαστικών Τεχνών Ηπείρου αλλά και με το αρμόδιο Υπουργείο με σκοπό την

ίδρυση καλλιτεχνικού γυμνασίου αρχικά και κατόπιν λυκείου, προσθέτοντας πως όλοι οι φορείς με συνεργασία μπορούν να καταφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Ο τρόπος που συμβουλεύουμε, που απαγορεύουμε ή επιτρέπουμε, που προτρέπουμε και καθοδηγούμε έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Τρέχοντας και δεν φτάνοντας, αγκομαχώντας να "βγάλουμε" τη μέρα και εν τω μέσω δουλειάς, σπιτιού και τρίχρονων που κλαίνε και ουρλιάζουν (με συνήθως ασήμαντες αφορμές), είναι λογικό να ξεχνάμε ότι τα λόγια μας μπορεί να πληγώσουν τα παιδιά. Πώς, λοιπόν, μπορούν τα λόγια του γονιού να εμψυχώσουν και να καθοδηγήσουν θετικά, αντί να τραυματίσουν και να στεναχωρήσουν;

Δείτε μερικά απλά παραδείγματα, που δείχνουν ότι αλλάζοντας λιγάκι τον τρόπο του, ο καθένας μπορεί να πάρει το μονοπάτι της κατανόησης και της ενσυναίσθησης, αντί γι' αυτό του διδακτισμού και του θυμού.

1. Μην πείτε "Γιατί το λέω εγώ!": Δείχνει αυταρχικό και περνάει ένα μήνυμα «αφεντικού» που ίσως είναι περιττό. Άλλωστε σε κανέναν δεν αρέσουν τα αφεντικά.

Πείτε "Καταλαβαίνω ότι θέλεις να παίξεις κι άλλο, αλλά το ξέρεις ότι πρέπει να φύγουμε. Θυμάσαι που το συμφωνήσαμε;": Κάντε μια συμφωνία έγκαιρα και υπενθυμίστε την με συνέπεια, υπομονή κι επίμονη.

2. Μην πείτε "Σταμάτα να κλαις!": Ένα μικρό παιδί έχει εντελώς διαφορετικούς "καλούς" λόγους να βάλει τα κλάματα, επομένως η επίκληση στην λογική αφενός δεν έχει νόημα κι αφετέρου μπορεί να φανεί σκληρή κι άδικη.

Πείτε "Ξέρω ότι στεναχωριέσαι. Ούτε εμένα θα μου άρεσε...": Δείξτε κατανόηση στο πρόβλημα του παιδιού. Για εκείνο, αυτή τη δεδομένη στιγμή αυτό το μικρό πρόβλημα μοιάζει με μαρτύριο.

3. Μην πείτε "Αν δεν πιεις την πορτοκαλάδα σου, θα μείνεις κοντός και δεν θα δυναμώσεις.": Πρόκειται για απειλή -και μάλιστα αβάσιμη!

Πείτε "Αν πίνεις πορτοκαλάδες, θα γίνεις πιο δυνατός και έξυπνος.": Και, κατά προτίμηση, δώστε το καλό παράδειγμα πίνοντας κι εσείς μια πορτοκαλάδα.

4. Μην πείτε "Δεν το κάνεις σωστά! Δώσ' το σε 'μένα.": Αναλαμβάνοντας να κάνετε εσείς τη δουλειά και, ακόμη χειρότερα, αποθαρρύνοντάς το να προσπαθήσει, δίνετε την εντύπωση ότι δεν έχετε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του παιδιού και ότι η μαμά είναι αφενός ικανότερη κι αφετέρου πάντα εκεί για να αναλαμβάνει τις δυσκολίες.

Πείτε "Κάτσε, θα σου δείξω ένα κόλπο για να το κάνεις γρήγορα": Αν το παιδί δεν μπορεί να... ολοκληρώσει με επιτυχία την αποστολή του, προτείνετε να του μεταλαμπαδεύσετε την ενήλικη σοφία σας σε κλίμα συνεργασίας και, πάντα, με υπομονή.

5. Μην πείτε "Πρέπει να φύγουμε τώρα! Τι κάνεις τόσες ώρες;": Κατανοούμε απολύτως ότι τα παιδιά μπορεί να κωλυσιεργήσουν αδιανόητα πολύ και ότι δεν μπορεί να έχει κανείς πάντα την υπομονή να "το γυρίσει" στο παιχνίδι. Ποιος είπε ότι το να αναθρέφεις παιδιά είναι εύκολη δουλειά;

Πείτε «Όποιος ντυθεί πρώτος κερδίζει!»: Κάντε την προετοιμασία αγώνα και το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα γρηγορότερο και οπωσδήποτε πιο ευχάριστο.

6. Μην πείτε "Πάρ' το απόφαση και σταμάτα να κλαις!": Δεν υπάρχει λόγος να γινόμαστε απότομοι -ή μάλλον, ο μόνο λόγος να γινόμαστε απότομοι, είναι γιατί δεν μπορούμε να μην ξεσπάσουμε τα νεύρα μας. Η απόφασή σας είναι απόφαση και δεν θα αλλάξει, αλλά δεν χρειάζεται να του το "κοπανήσετε" αυξάνοντας την ένταση.

Πείτε "Καταλαβαίνω τι θες, αλλά ξέρεις πολύ καλά ότι δεν μπορώ να στο επιτρέψω": Το ξέρει. Κατά βάθος, το ξέρει.

7. Μην πείτε "Αν μαζέψεις το δωμάτιό σου, θα πάμε στις κούνιες": Γιατί να βασίσετε την στοιχειώδη αλληλοβοήθεια σε μια κάπως φτηνή ανταλλαγή; Μην μπείτε στη διαδικασία να εξαγοράσετε τη συμμετοχή και τη βοήθειά του, αντίθετα...

Πείτε "Θυμάσαι προχτές που μαζέψαμε μαζί, πόσο γρήγορα το κάναμε και πόσο με βοήθησες;": Μπορούμε να δοκιμάσουμε να δίνουμε καλούς λόγους στα παιδιά να κάνουν σχετικά δυσάρεστα πράγματα (όπως οι δουλειές του σπιτιού). Σε όλα τα παιδιά αρέσει να είναι χρήσιμα στους γονιούς τους, οπότε ενθαρρύνετε τη συμμετοχή υπογραμμίζοντας πόσο πολύτιμη σας είναι.

8. Μην πείτε "Ξεκόλλα πια απ' την τηλεόραση!": Σίγουρα θέλετε να ξεκολλήσει απ' την οθόνη, αλλά μια σκέτη διαταγή είναι στείρα.

Πείτε "Κλείσε την τηλεόραση κι έλα να παίξουμε ένα επιτραπέζιο.": Δώστε στο παιδί μια ευχάριστη και διασκεδαστική εναλλακτική, με κέφι και διάθεση, ούτως ώστε να μάθει πραγματικά να προτιμάει μια κλειστή τηλεόραση, από μια ανοικτή.

Πηγή: mama365.gr

Στο 4ο Γενικό Λύκειο Άρτας αποφάσισαν να κάνουν πολλές ευχές μαζί μπας και πιάσουν τόπο. Ευχές από καρδιάς, αλλά όχι για τους ίδιους. Για άλλους. Και τότε  συνειδητοποιήσαν που βρίσκεται η ομορφιά της ευχής. Είναι στο "Να ζητάς κάτι, έστω και μη ρεαλιστικό, αλλά να μην είναι για σένα"! 

  Έτσι -λένε- αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής »  («Κάνε μια ευχή») και να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να βοηθήσουμε και μεις να πραγματοποιηθούν οι  πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες και να ενισχύσουμε τον αγώνα τους για ζωή, με χαρά, δύναμη και ελπίδα.  Μια αλυσίδα αγάπης , μια μικρή προσπάθεια από καρδιάς  για να ζήσουν τη στιγμή, τη μαγεία του ονείρου.

  Συμμετείχαμε, λοιπόν, στο διαγωνισμό Δημιουργικής  Ιδέας Απασχόλησης  και κερδίσαμε -  μας είπαν  -  το δεύτερο  βραβείο. Εμείς, όμως, λέμε ότι κερδίσαμε κάτι  ακόμη περισσότερο. Την ομορφιά της προσφοράς χωρίς ανταπόδοση. Το « ξόδεμα » , το δώρο, χωρίς το « αντίδωρο».  Πήραμε και μεις το δικό μας μάθημα ζωής.

Εμείς δεν έχουμε παρά να τους συγχαρούμε και να προστέσουμε και τις δικές μας ευχές! 

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με επιστημονική υπεύθυνη την κ. Άρτεμη Γιώτσα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ο Τομέας Υγείας του Παιδιού του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Νικόλαο Χαλιάσο, Καθηγητή, και η Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Μ.Ε.Υ.) με επιστημονική υπεύθυνη την κ. Άρτεμη Τσίτσικα, Επίκουρη Καθηγήτρια, ανακοινώνουν ότι, διοργανώνουν 8 μηνιαίες δίωρες διαδραστικές συναντήσεις με τίτλο «Από το Α ως το Ω» Μια Ακαδημία για Γονείς. Οι συναντήσεις αυτές υλοποιούνται κάθε χρόνο, ενώ, για πρώτη φορά πραγματοποιούνται εκτός Αττικής, και τα Ιωάννινα είναι η πρώτη πόλη που τις φιλοξενεί.

Σκοπός των συναντήσεων είναι η προσέγγιση της κοινότητας, η κατανόηση, η αντιμετώπιση και η ενημέρωση κυρίως των γονέων αλλά και των εκπαιδευτικών, των επαγγελματιών αγωγής και υγείας καθώς και των φοιτητών σε θέματα Υγείας και Συμπεριφοράς σε όλο το φάσμα της παιδικής ηλικίας (Νηπιακή, Σχολική και Εφηβική)

Η πρώτη συνάντηση θα διεξαχθεί την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 6.00 μ.μ. στο Ξενοδοχείο Du Lac, όπου η κα. Α. Τσίτσικα, Επίκουρη Καθηγήτρια, θα συζητήσει με το ακροατήριο το θέμα: “Εφηβεία: η ηλικία των μεταβολών και των δυνατοτήτων”.

Η είσοδος είναι ελεύθερη και θαδοθούν πιστοποιητικά συμμετοχής.

Στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης με τίτλο: «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του ΤΕΙ Ηπείρου», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, το ΤΕΙ Ηπείρου, πρόκειται να υλοποιήσει πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου για 80 (κατ΄ εκτίμηση) δικαιούχους προπτυχιακούς φοιτητές του που φοιτούν στα Τμήματα της Άρτας και της Πρέβεζας.

Η επιδότηση για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 καλύπτει τους μήνες Οκτώβριο 2017 έως Σεπτέμβριο 2018 (πλην Ιουλίου και Αυγούστου) και συνολικά δέκα μήνες. Αφορά δικαιούχους: ατομικών συμβάσεων με αποζημίωση 150€/μήνα ή συμβάσεων των δύο ατόμων με αποζημίωση έως 125€/μήνα/άτομο ή συμβάσεων των τριών ατόμων με αποζημίωση 116,66€/μήνα/άτομο. Το ποσοστό των ωφελούμενων φοιτητών κατανέμεται -κατ΄ αρχήν και χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό- σε 80% για τους παλαιούς και 20% για τους νέους φοιτητές. Προϋποθέσεις επιλεξιμότητας είναι η ακαδημαϊκή επίδοση του υποψηφίου καθώς επίσης κοινωνικά, οικογενειακά και οικονομικά κριτήρια που θεσπίζονται από την Επιτροπή Ερευνών.

Το ΤΕΙ Ηπείρου, ανταποκρινόμενο στον κοινωνικό του ρόλο, ως αρωγός των φοιτητών του, και αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερα πιεστικές οικονομικές συνθήκες που βιώνουν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους, κατάφερε με στοχευμένες ενέργειες και επέτυχε την υλοποίηση της ανωτέρω πράξης, πιλοτικά για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, καθότι επιδίωξή του είναι, να καταστεί δυνατή η επέκταση του προγράμματος επιδότησης ενοικίου τόσο σε χρονική διάρκεια -ήτοι περισσότερα ακαδημαϊκά έτη- όσο και σε δικαιούχους φοιτητές, καθώς και σε όλες τις πόλεις όπου τα Τμήματά του λειτουργούν.    

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης με όλες τις σχετικές πληροφορίες, είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.teiep.gr.

Οι αλλοδαποί σπουδαστές που συμμετέχουν στο 24ο Πρόγραμμα Ι.Κ.Υ. 2017-2018 του Κέντρου Διδασκαλίας Ελληνικής Γλώσσας & Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων πραγματοποίησαν επίσκεψη στην ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων την Πέμπτη,7 Δεκεμβρίου 2017.

Στο οχτάμηνο Πρόγραμμα Διδασκαλίας Ελληνικής Γλώσσας & Πολιτισμού συμμετέχουν πενήντα (50) αλλοδαποί υπότροφοι από είκοσι έξι (26) διαφορετικές χώρες.

Η επίσκεψη στην ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων αποτελεί την πρώτη από μια σειρά επισκέψεων που θα πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, με σκοπό τη γνωριμία των σπουδαστών με κοινωνικές δομές της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

Οι σπουδαστές συνοδεύονταν από τον Πρόεδρο του Κέντρου και Πρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Καθηγητή κ. Γεώργιο Καψάλη, και από το διδακτικό προσωπικό. Η Πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων, κ. Νατάσα Μπέγκα, με μεγάλη χαρά υποδέχτηκε τους αλλοδαπούς υποτρόφους του Ι.Κ.Υ. και τους ενημέρωσε σχετικά με το έργο της δομής, ενώ η Διευθύντρια, κ. Βασιλική Μάστακα, τους ξενάγησε στις εγκαταστάσεις. Επίσης, οι σπουδαστές επισκέφτηκαν τις νεόδμητες Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης της ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων που αποτελούν πρότυπο τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τέλος οι σπουδαστές αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικα αναμνηστικά δώρα με τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ.

Η επίσκεψη άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους αλλοδαπούς επισκέπτες και ανέδειξε, μεταξύ άλλων, το υψηλό κοινωνικό έργο που προσφέρει η ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων όλα αυτά τα χρόνια στην Ήπειρο και στη Δυτική Ελλάδα.

 

Την ίδρυση ενός νέου δημοτικού σχολείου στην Ανατολή, αποφάσισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων κατά τη διάρκεια της συνεδρίασής του το βράδυ της Δευτέρας 30 Οκτωβρίου 2017.

Μετά την εισήγηση της προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, Παρασκευής Τσίλη, η οποία εξήγησε τους λόγους για τους οποίους προτείνεται η ίδρυση και λειτουργία ενός ακόμα δημοτικού σχολείου στην περιοχή της Ανατολής, το Δημοτικό Συμβούλιο την υπερψήφισε ομόφωνα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε στην εισήγησή της η κ. Τσίλη, το μαθητικό δυναμικό προβλέπεται να είναι από 126 έως 150 μαθητές.

Η νέα σχολική μονάδα, ένα εξαθέσιο δημοτικό σχολείο, πρόκειται να στεγαστεί σε υφιστάμενο σχολικό κτίριο στη Δημοτική Κοινότητα Ανατολής, επί της οδού Πλάτωνος και Αντύπα, στο οποίο στεγαζόταν το 2ο Γυμνάσιο Ανατολής και από τη σχολική χρονιά 2015-2016 λειτούργησε σε νέο διδακτήριο που ανεγέρθη για το σκοπό αυτό.

«Θεωρούμε πως πρόκειται για μια αναγκαία και ουσιαστική παρέμβαση σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια βλέπει τις εκπαιδευτικές της ανάγκες να μεγαλώνουν παράλληλα με την οικιστική της ανάπτυξη. Σκοπός μας είναι να αποσυμφορηθούν σχολεία που σήμερα εξυπηρετούν τις ανάγκες της Ανατολής, αναβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο και την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μετά από διεξοδική διαβούλευση στην Επιτροπή Παιδείας προτείνουμε την ίδρυση ενός εξαθέσιου δημοτικού σχολείου στην Ανατολή, με την ονομασία 4ο Δημοτικό Σχολείο Ανατολής», είπε μεταξύ άλλων η κ. Τσίλη.

To Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Κοινωνικής Πολιτικής  του  Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συνεχίζει τη διοργάνωση της σειράς διαλέξεων «Οικονομία και Κοινωνία», με σκοπό την παρουσίαση και ανάλυση σύγχρονων οικονομικών και κοινωνικών θεμάτων. Όπως σημειώνεται σε σχετικό δελτίο Τύπου: "Επιδίωξή μας είναι η συμμετοχή φοιτητών και αποφοίτων του Πανεπιστημίου μας, συναδέλφων οικονομολόγων, καθώς και των πολιτών της ευρύτερης περιοχής των Ιωαννίνων.

Θεωρούμε ότι η καθιέρωση αυτής της πρωτοβουλίας συμβάλει στην ουσιαστική σύνδεση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με την τοπική κοινωνία.

Οι διαλέξεις αυτές απευθύνονται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με ζητήματα της τρέχουσας ελληνικής πραγματικότητας.

Η 7η διάλεξη της σειράς «Οικονομία και Κοινωνία», θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 17.00, στο Αμφιθέατρο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με θέμα «Η ελληνική οικονομία και το μέλλον της Ευρωζώνης».

Εισηγητής της διάλεξης θα είναι ο κ. Λιαργκόβας Παναγιώτης, Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αριστείας Jean Monnet Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Για περισσότερες πληροφορίες: Αποστόλης Τσιούρης, τηλ. 26510 05929".

Πορεία στην Φιλιππιάδα και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο Ζηρού, έκαναν μαθητές από το Γενικό Λύκειο Φιλιππιάδας με τη στήριξη μαθητών από τα Γυμνάσια και το ΕΠΑ.Λ. της πόλης. Οι μαθητές φώναξαν συνθήματα για δωρεάν Παιδεία και παρέδωσαν κείμενο αιτημάτων, το οποίο παρέλαβε ο αντιδήμαρχος διοικητικών υπηρεσιών κ. Κωνσταντίνος Κατραχούρας, καθώς ο δήμαρχος κ. Καλαντζής Νικόλαος, απουσίαζε σε ανειλημμένες υποχρεώσεις.

Στο κείμενο, που αποτελεί “Αίτημα κατάληψης ΓΕΛ Φιλιππιάδας) αναφέρονται και πολλά πάγια όσο και διαχρονικά αιτήματα για την Παιδεία. Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές ζητούν: “Άμεση κάλυψη όλων των κενών στα Σχολεία μας. Προσλήψεις καθηγητών με μόνιμους διορισμούς. Τέλος στην κοροϊδία, από το 2009 έχουν να γίνουν προσλήψεις στα σχολεία μας!

Κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων. Όχι στους περιορισμούς και στις ποσοστώσεις για την πρόσβασή μας στα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Όχι στο Σχολείο -εξεταστικό κέντρο.

Επαρκή βιβλία ειδικότητας και γενικής Παιδείας σε όλα τα σχολεία. Άμεση χορήγησή τους σε όλους τους μαθητές με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Να μη μας στοιβάζουν στις τάξεις, 20 μαθητές/τμήμα για να μπορεί να γίνεται μάθημα.

Αύξηση δαπανών στον Κρατικό Προϋπολογισμό για την Παιδεία. Επαρκή χρηματοδότηση για τη λειτουργία όλων των σχολείων και των εργαστηρίων μας.

Σύγχρονα εργαστήρια με εξοπλισμό (μηχανήματα, εργαλεία, υλικά) για να μπορούν οι μαθητές να παρακολουθούν σωστά την κατεύθυνσή τους.

Τοποθέτηση ασπροπινάκων σε όλα τα εργαστήρια. Να παρέχεται δωρεάν ο εξοπλισμός που απαιτείται και να μην τον αγοράζουμε.

Άμεση συντήρηση και επισκευή εγκαταστάσεων όλων των σχολικών μονάδων (παράθυρα, κάγκελα, πόρτες, αίθουσες, εργαστήρια, σύστημα θέρμανσης).

Προμήθεια εξοπλισμού (π.χ. καρεκλών, θρανίων, ασπροπινάκων, κ.ά.) σχολικών μονάδων. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε με την κατάργηση του ΟΣΚ, αφού ο νέος φορέας Κτηριακές Υποδομές ΑΕ, έχει έχει ανταποκριθεί στις ανάγκες εξοπλισμού σχολείων της περιοχής μας.

Καμιά αίθουσα και εργαστήριο χωρίς θέρμανση και κλιματισμό. Άμεση προμήθεια πετρελαίου και κλιματιστικών. Λειτουργία θέρμανσης και κλιματισμού σε όλα τα σχολεία χωρίς εξαιρέσεις κατά τις ώρες διδασκαλίας.

Να ξεκινήσει τώρα η Ενισχυτική Διδασκαλία και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη σε όσους μαθητές την έχουν ανάγκη, σε όλες τις σχολικές μονάδες της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης χωρίς εξαιρέσεις.

Δωρεάν, τακτικές και ασφαλείς μετακινήσεις όλων των μαθητών και χωρίς εξαιρέσεις στα Μ.Μ.Μ. (ΚΤΕΛ). Να καταργηθούν οι περιορισμοί στις χιλιομετρικές αποστάσεις. Τοποθέτηση λεωφορείων για την κάλυψη σχολικών αναγκών με προσαρμοσμένα δρομολόγια στις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών από και προς τις σχολικές μας μονάδες.

Μόνιμες προσλήψεις καθαριστριών σχολικών κτηρίων. Να σταματήσει το απαράδεκτο καθεστώς αμοιβής με βάση μόνο τον αριθμό των αιθουσών. Να αμείβονται και για την παροχή καθαριότητας στους κοινόχρηστους χώρους (προαύλιο, τουαλέτες) και των γραφείων. Παροχή όλων των απαραίτητων υλικών και μέσων καθαριότητας των σχολικών υποδομών.

Μόνιμες προσλήψεις Σχολικών Φυλάκων σε όλα τα σχολεία. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για την φύλαξη.

Τοποθέτηση διοικητικού προσωπικού σε κάθε σχολική μονάδα σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Δημιουργία αιθουσών πολλαπλών χρήσεων για την φιλοξενία και υποστήριξη πολιτιστικών εκδηλώσεων (θέατρο, κινηματογράφος, χορός, μουσική). Καθαρισμός δαπέδου, προμήθεια αναδιπλωμένων καρεκλών, κουρτινών για χώρο σκηνής και αίθουσας. Τοποθέτηση σύγχρονου οπτικοακουστικού εξοπλισμού: μικροφωνική εγκατάσταση, προβολείς σκηνής με κονσόλα φωτισμού, βιντεοπροβολέα με βάση οροφής.

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 

 KarzPreveza

 

Με διάθεση χιούμορ και πνεύμα καρναβαλικό η επιτροπή του καρναβαλιού Γυναικών Άρτας, μας ενημερώνει για την προετοιμασία που κάνει εν όψει του μεγάλου κεφιού της 10ης Φεβρουαρίου 2018. Συγκεκριμένα αναφέρει:

"Mε τα μελομακάρονα ακόμη στον ουρανίσκο και πριν προλάβουμε να ξεστολίσουμε και να κόψουμε όλες τις βασιλόπιτες, προχωράμε ολοταχώς τις προετοιμασίες για το Καρναβάλι Γυναικών Άρτας που θα γίνει το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 7 το απόγευμα.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας, η Άτυπη Επιτροπή του Καρναβαλιού διοργανώνει συναντήσεις για την καλύτερη διοργάνωση της καρναβαλικής παρέλασης. Συναντήθηκε με το Δήμαρχο κ. Χ. Τσιρογιάννη, με τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Κ. Χαρακλιά καθώς και με υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου Αρταίων, με τους οποίους συζήτησαν οργανωτικά ζητήματα και θέματα υποστήριξης για ένα ακόμη επιτυχημένο καρναβάλι.

 

Την Τρίτη 16-1-2018 συναντήθηκαν τα μέλη της άτυπης επιτροπής όπου μεταξύ ποτού και κοπής πίττας συζήτησαν για την προετοιμασία των αρμάτων και όλες τις λεπτομέρειες και την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 στις 7 το απόγευμα όλοι οι αρχηγοί των γκρουπ του καρναβαλιού θα συναντηθούν στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Άρτας (ισόγειο) για να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν τη ροή της καρναβαλικής παρέλασης.

 

Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο καρναβάλι… και αξίζει την υποστήριξη όλων μας διότι:

Αντέχει 37 χρόνια, θα συμμετέχουν 1500 καρναβαλιστές όλων των ηλικιών,το παρακολουθούν εκατοντάδες θεατές από όλη την περιφέρεια και δίνει κάθε χρόνο, βρέξει-χιονίσει, ένα εύθυμο και σατιρικό χρώμα στην πόλη της Άρτας.

Η Άτυπη Επιτροπή του Καρναβαλιού απευθύνει ανοικτή πρόσκληση σε όλες και σε όλους για μια δημιουργική συμμετοχή στο καρναβάλι του 2018, γεμάτη φαντασία, χιούμορ και κέφι.

Για δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα:

Κική Μανοπούλου: 6936393456

Κυριακούλα Κουτσούμπα: 6978595133

Λαμπρινή Τρομπούκη: 6948805702

Για την Άτυπη Επιτροπή του Καρναβαλιού Γυναικών Άρτας

Κική Μανοπούλου

Κυριακούλα Κουτσούμπα"

Όπως είναι γνωστό το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει θεσμοθετήσει την υποχρεωτική συνταγογράφηση των γεωργικών φαρμάκων από τις 18-9-2017. Η συνταγογράφηση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής εφαρμογής του ΥΠ.Α.Α.Τ. στην οποία έχουν πιστοποιηθεί με τα στοιχεία τους όλοι οι συνταγογράφοι (υπεύθυνοι επιστήμονες καταστημάτων αλλά και λοιποί γεωπόνοι και τεχνολόγοι γεωπονίας).Από την εμπειρία που έχει σωρευθεί μέχρι τώρα από την εφαρμογή της συνταγογράφησης έχουμε να κάνουμε τις εξής επισημάνσεις-παρατηρήσεις, τις οποίες θέτουμε υπόψιν τόσο του ΥΠ.Α.Α.Τ. όσο και των λοιπών γεωτεχνικών φορέων:

1. Η βάση δεδομένων δεν λειτουργεί ικανοποιητικά και πρέπει το ΥΠΑΑΤ να κάνει τις αναγκαίες ρυθμίσεις. Χαρακτηριστικό πρόβλημα που παρουσιάζει είναι ότι ο χρήστης αποσυνδέεται από το σύστημα αν παραμείνει αδρανής για 2-3 λεπτά, με αποτέλεσμα να χάνεται ό,τι έχει καταχωρηθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.

2. Δεν λειτουργεί ικανοποιητικά η αναζήτηση πελατών, με αποτέλεσμα όταν οι καταχωρημένοι πελάτες του καταστήματος είναι πάρα πολλοί ο χρήστης να πρέπει να τους αναζητήσει χειροκίνητα μέσα από μία πολύ μεγάλη λίστα. Η εύρεση πελάτη θα πρέπει να γίνεται όπως και στην ηλεκτρονική καταγραφή των Φ.Π.Π. γιατί με τον υπάρχοντα τρόπο είναι πολύ αργή.

3. Υπάρχουν Φ.Π.Π. τα οποία ενώ έχουν έγκριση δεν υπάρχουν στις λίστες της συνταγογράφησης. Για παράδειγμα το Kocide opti ενώ έχει έγκριση δεν υπάρχει στις λίστες για τομάτα θερμοκηπίου

4. Ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να καταχωρήσει πρώτα την δραστική ουσία και μετά το σκεύασμα. Αυτό όμως δεν είναι καθόλου πρακτικό αφού οι δραστικές ουσίες είναι πάρα πολλές και ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να ανατρέχει συχνά σε βάσεις δεδομένων προκειμένου να επιλέξει την σωστή δραστική ουσία. Το πρόβλημα μπορεί να απλοποιηθεί κατά πολύ εάν η σχέση δραστικής-σκευάσματος είναι αμφίδρομη και όταν ο χρήστης συμπληρώνει ένα από τα δύο το άλλο να ενημερώνεται αυτόματα.

5. Να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να μην χρειάζεται να γίνεται συνεχώς καταχώριση των ίδιων πληροφοριών στα διάφορα πεδία.

6. Υπάρχει προβληματισμός και ερωτηματικά σχετικά με το εάν η συνταγογράφηση θεωρείται παροχή υπηρεσιών και αν θα πρέπει να συνοδεύεται με την έκδοση του σχετικού παραστατικού (Α.Π.Υ.) Στη νομοθεσία του ΥΠΑΑΤ δεν αναφέρεται τίποτα σχετικό και υπάρχει εύλογη ανησυχία των συναδέλφων μήπως εκ των υστέρων βρεθούν υπόλογοι για παραβάσεις της φορολογικής νομοθεσίας.

7. Τέλος υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να προμηθευτούν γεωργικά φάρμακα αλλά δεν έχουν πιστοποιητικό ΟΧΓΦ. Πρέπει να υπάρξει καλύτερη ενημέρωση τόσο των καταστημάτων όσο και των αγροτών για την διαδικασία που προβλέπεται στην περίπτωση αυτή. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γίνει κατανοητό από τους αγρότες αλλά και από τους γεωπόνους-υπεύθυνους των καταστημάτων ότι σε περίπτωση που ο αγοραστής του γεωργικού φαρμάκου είναι διαφορετικός από τον χρήστη, τότε σύμφωνα με το νόμο ο χρήστης έχει την πλήρη ευθύνη για την χρήση του γεωργικού φαρμάκου και επωμίζεται όλες τις νόμιμες συνέπειες.


                                                   ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ                                ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΣΑΠΑΡΑΣ

Ο Σύλλογος Αποδήμων Ασσιωτών "Ο ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ" ανακοίνωσε ότι: "Το μεσημέρι της Κυριακής 4 Μαρτίου 2018, στην κοσμική ταβέρνα «Ο ΑΙΜΙΛΙΟΣ» Αριστοτέλους 105 Άνω Ηλιούπολη τηλ. 210 9913881 και 210 9960488 , θα πραγματοποιηθεί ο ετήσιος χορός του συλλόγου μας. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση ο Σύλλογος θα κόψει και την πρωτοχρονιάτικη πίτα. Όλοι οι Ασσιώτες και φίλοι του Συλλόγου καλούνται να δώσουν το 'παρών'.

Σας περιμένουμε να διασκεδάσουμε όλοι παρέα με παραδοσιακή μουσική της ιδιαιτέρας πατρίδας μας και με ένα πλούσιο λαϊκό πρόγραμμα. Η τιμή της πρόσκλησης είναι 20 ευρώ.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται τα ποτά και τα αναψυκτικά. 
Για την προμήθεια προσκλήσεων και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα μέλη του Δ. Σ. του Συλλόγου μας.

Τηλ. επικοινωνίας:6982970065 ΘΕΟΔΩΡΟΥ Ευάγγελος και 6974607246 ΓΟΥΛΑΣ Δημήτριος.

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε ανακοίνωσή ου αναφέρει ότι: "Συμμετέχει στη δράση «Εβδομάδα Συγκέντρωσης Φαρμάκων» που διοργανώνεται από τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης και Προσχολικής Αγωγής του  Δήμου Ιωαννιτών, για τις μεγάλες ανάγκες που αντιμετωπίζει το Κοινωνικό Φαρμακείο Αλληλεγγύης της πόλης μας.

Η συγκέντρωση των φαρμάκων θα πραγματοποιείται τις πρωινές ώρες από τις 10 έως τις 14 Οκτωβρίου στο θυρωρείο του κτηρίου Διοίκησης (Μεταβατικό Κτήριο).   

Παρακαλώ θερμά για τη συμμετοχή όλων μας στη συγκεκριμένη δράση και πρωτοβουλία.

Ο Πρύτανης

Καθηγητής Γεώργιος Δ.Καψάλης"       

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 5ο φεστιβάλ χορωδιών στην Πανηπειρωτική. Χοροδιδάσκαλος ο Βαγγέλης Κώτσος

Τα πολυκαταστήματα JUMBO ζητούν για το κατάστημα στην Πρέβεζα στην περιοχή του Λούρου, Υπεύθυνο Τμήματος.