Η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε μήνυμά της για τον εμβολιαμό των φοιτητών και των μελών της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, αναφέρει: "Αγαπητές φοιτήτριες και αγαπητοί φοιτητές,

Αγαπητά μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας,

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο πλαίσιο της έναρξης του νέου ακαδημαϊκού έτους (4 Οκτωβρίου 2021) αποκλειστικά με δια ζώσης εκπαιδευτικές διαδικασίες μαθημάτων, εργαστηρίων και κλινικών, κάνει γνωστό στους φοιτητές του και στα μέλη της πανεπιστημιακής του κοινότητας ότι έχει συμφωνήσει με το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, το Γενικό Νοσοκομείο Άρτας και το Γενικό Νοσοκομείο Πρέβεζας τα εξής:

  1. Οι φοιτητές και τα μέλη της Πανεπιστημιούπολης Ιωαννίνων μπορούν να εμβολιάζονται στο Εμβολιαστικό Κέντρο του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, όπου έχει προβλεφθεί ειδική γραμμή εμβολιασμού για τα μέλη του Πανεπιστημίου, κλείνοντας ραντεβού μέσω της πλατφόρμας https://emvolio.gov.gr/.

  2. Οι φοιτητές και τα μέλη της Πανεπιστημιούπολης Άρτας μπορούν να εμβολιάζονται στο Εμβολιαστικό Κέντρο του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας, κλείνοντας ραντεβού μέσω της πλατφόρμας https://emvolio.gov.gr/ ή στο τηλ. 2681361126.

  3. Οι φοιτητές και τα μέλη της Πανεπιστημιούπολης Πρέβεζας μπορούν να εμβολιάζονται στο Εμβολιαστικό Κέντρο του Γενικού Νοσοκομείου Πρέβεζας, κλείνοντας ραντεβού μέσω της πλατφόρμας https://emvolio.gov.gr/.

Γίνεται γνωστό ότι και στα τρία Νοσοκομεία υπάρχει διαθεσιμότητα εμβολίων και ο προγραμματισμός γίνεται άμεσα.

Καλούνται όλοι οι φοιτητές και τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας που δεν έχουν εμβολιασθεί μέχρι σήμερα να φροντίσουν για τον προγραμματισμό του εμβολιασμού τους, προστατεύοντας έτσι τον εαυτό τους και τους συμφοιτητές τους και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ομαλή εξέλιξη των σπουδών τους.

Ιωάννινα, 15 Σεπτεμβρίου 2021

Από την Πρυτανεία

 
 
Στο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό των εργατικών κατοικιών Ανθούπολης και στο Μουσικό Σχολείο Ιωαννίνων παραβρέθηκε η πρώην υφυπουργός Παιδείας και Βουλευτής Ν. Ιωανίνων του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. κα Μερόπη Τζούφη για την τελετή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. 
Η βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ευχήθηκε στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς καλή σχολική χρονιά με υγεία, δύναμη και αντοχές, τονίζοντας πως τα παιδιά στερήθηκαν τη δια ζώσης διδασκαλία για περισσότερο από 1,5 χρόνο. 
Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε στη μεγάλη προσπάθεια της εκπαιδευτικής κοινότητας να προσαρμοστεί στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας, της τηλεκπαίδευσης, της τήρησης των υγειονομικών. Παράλληλα επισήμανε τις συστηματικές ελλείψεις και ανεπάρκειες του υπουργείου Παιδείας, το οποίο έπραξε τα ελάχιστα για την παιδαγωγική, ψυχοκοινωνική και υλική στήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών.
Η Μερόπη Τζούφη σημείωσε πως η φετινή χρονιά θα έχει επίσης δυσκολίες, καθώς η μετάλλαξη «Δ» είναι πιο επιθετική και η Πολιτεία αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες της. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «τα σχολεία ανοίγουν με μόνο όπλο το εμβόλιο, με χαμηλό ποσοστό εμβολιασμού των μαθητών και χωρίς επιπρόσθετο προσωπικό καθαριότητας». Υπογράμμισε επίσης ότι «τα σχολεία θα λειτουργήσουν χωρίς μέριμνα για αραίωση των μαθητών στις τάξεις».
Κλείνοντας εξέφρασε την ελπίδα να εξελιχθεί πιο ομαλά η φετινή χρονιά, τονίζοντας πως οι μαθητές δε μπορεί να απομακρυνθούν από το φυσικό τους περιβάλλον για τρίτη συνεχή χρονιά, ενώ τόνισε πως η υπεράσπιση της δημόσιας υγείας και παιδείας είναι υπόθεση όλων. 

Η βουλευτής ΣΥΡ ΙΖΑ Π.Σ. Ν. Άρτας κα Όλγα Γεροβασίλη, σε δήλωσή της για την απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει την Ανώτατη Εκκλησιαστική Σχολή Βελλάς Ιωαννίνων, υπογράμμισε: "Νέο χτύπημα στην περιφερειακή εκπαίδευση και την ανάπτυξη, η Κυβέρνηση κλείνει την Ανώτατη Εκκλησιαστική Σχολή Βελλάς Ιωαννίνων.
Μετά από πολλά βήματα που έκανε η Κυβέρνηση για να υποβαθμίσει την Παιδεία και την Ανάπτυξη στην Ήπειρο, τώρα θέλει να καταργήσει και την Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Βελλάς με πάνω από έναν αιώνα ιστορίας και προσφοράς!
Mε αναφορά μας στη Βουλή, ήδη από 22.4.2021, είχαμε θέσει το ζήτημα με βάση τις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Η Κυβέρνηση, βέβαια, δεν απάντησε, προφανώς γιατί σκόπευε να προχωρήσει με το σχέδιο κατάργησης της Α.Ε.Α. Βελλάς. Πράγματι, με νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, καταργείται λοιπόν η Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία και το Λύκειο Βελλάς Ιωαννίνων.
Με τέτοιες "πρωτοβουλίες" όμως, η Κυβέρνηση, υποτιμώντας την Παιδεία, υποτιμά και την μακρά παράδοση και την ιστορική διαδρομή και επιχειρεί να ξαναγράψει την Ιστορία της Χώρας".

Ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Νομού Πρέβεζας κ. Κώστας Μπάρκας σε μήνυμά του με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σημειώνει: Εύχομαι από καρδιάς σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς και σε όλη γενικά τη σχολική κοινότητα καλή σχολική χρονιά με υγεία, δημιουργία και δύναμη!

Μια σχολική χρονιά, η έναρξη της οποίας συμπίπτει με τις ανησυχίες για έξαρση των κρουσμάτων κορωνοϊού, με τα σχολεία να ανοίγουν ακριβώς όπως έκλεισαν. Με το ανεφάρμοστο και αντιπαιδαγωγικό πρωτόκολλο της αναστολής λειτουργίας του τμήματος όταν τα θετικά στον ιό παιδιά φτάσουν τα   «50% +1» .Με τους γονείς που θα αποφασίσουν να μη στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, όταν γνωρίζουν ότι στην τάξη υπήρξαν μαθητές θετικοί στον κορωνοϊό, να βρεθούν αντιμέτωποι με αδικαιολόγητες απουσίες των παιδιών τους.

Με είκοσι πέντε, ακόμα και είκοσι επτά μαθητές ανά τμήμα και μόνο όπλο τις μάσκες και τα ανοιχτά παράθυρα.Με απουσία μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ, υπό την ευθύνη του ΕΟΔΥ και ενημέρωσης για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού στην εκπαιδευτική κοινότητα. Καμία πολιτική πρόληψης, όταν όλοι γνωρίζουν ότι τα σχολεία λειτουργούν ως εστίες υπερμετάδοσης και όταν εκτιμήσεις της επιστημονικής κοινότητας αναφέρουν, ότι τα παιδιά μπορούν να μεταφέρουν το ιό σε τουλάχιστον εκατό άτομα, ξεκινώντας από το στενό οικογενειακό τους περιβάλλον.

Ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία έχει κατ’ επανάληψη προτείνει τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, παρουσία της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, με θέμα το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, όμως η κυβέρνηση αρνείται να το αποδεχτεί.

Η κυβέρνηση της ΝΔ , θα θελήσει για μια ακόμη φορά να επιρρίψει τις ευθύνες για τις αποτυχίες της στους άλλους και ειδικά στη νέα γενιά .Ας μην της γίνει το χατήρι Αφού η κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη και η κ. Κεραμέως προσωπικά δεν μπορούν και δεν ενδιαφέρονται, ας κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να αφήσουμε τον ιό έξω από τα σχολεία. Διότι οι συνέπειες, να παραμείνει για τρίτη χρονιά κλειστή η εκπαίδευση, έχοντας ως μόνη εναλλακτική την τηλεκπαίδευση, θα είναι καταστροφικές τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία, όσο και στην κοινωνία συνολικά.

Στα πλαίσια του έργου «Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα παρακολούθησης, πρόληψης,

διαχείρισης και έγκαιρης ενημέρωσης για τον κίνδυνο πλημμυρικών επεισοδίων στην ευρύτερη

περιοχή Αράχθου»- WatchArachthos,του Ε.Π «Ήπειρος 2014‐2020», που συγχρηματοδοτείται από την

Ευρωπαϊκή Ένωση και Εθνικούς πόρους, πραγματοποιήθηκαν στις 29 & 30 Ιουνίου 2021 επιμορφωτικά

σεμινάρια

ενημέρωσης και εκπαίδευσης προς τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες Ιωαννίνων και Άρτας, από την ερευνητική

ομάδα

του Εργαστηρίου Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής (ΕΓΕΠ) του Τμήματος Πληροφορικής Τηλεπικοινωνιών

του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

                Το πρώτο σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιουνίου 2021, στις εγκαταστάσεις της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης (ΠΕ.ΠΥ.Δ) Ηπείρου, στα Ιωάννινα. Το προσωπικό της ΠΕ.ΠΥ.Δ. ενημερώθηκε για το Πληροφοριακό Σύστημα Παρακολούθησης και το Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων για την πρόληψη και διεκπεραίωση πλημμυρικών καταστάσεων. Η ερευνητική ομάδα του ΕΓΕΠ είχε την την τιμή να συνεργαστεί με τον Συντονιστή Επιχειρήσεων Ηπείρου - Δυτ. Μακεδονίας και Νήσων (Κέρκυρα, Λευκάδα, Παξοί), Υποστράτηγο Π.Υ. κ. Δημήτριο Κοντογιάννη, τoν Περιφερειακό Διοικητή Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ηπείρου, ταξίαρχο κ. Απόστολο Βασδέκη, και τον Αντιπύραρχο κ. Δημήτριο Τσουμάνη για ζητήματα αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών. Η ομάδα του ΕΓΕΠ και το προσωπικό του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Κέντρου (ΠΕΚΕ) της Ηπείρου συζήτησαν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το πυροσβεστικό σώμα στο παρελθόν στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων και πώς αυτά επιλύθηκαν χάρη στην τεχνολογία αλλά και πώς θα μπορούσε περαιτέρω να εξελιχθεί η συνεργασία με το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ώστε να υποστηριχθεί ο ρόλος της Π.Υ. και να προσφέρει περισσότερο στον πολίτη και το περιβάλλον.

Το δεύτερο σεμινάριο ενημέρωσης και εκπαίδευσης διοργανώθηκε στο κτίριο της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στη Πανεπιστημιούπολη Άρτας. Στο σεμινάριο συμμετείχαν τα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Άρτας: ο Αντιπύραρχος κ. Απόστολος Παπαποστόλου Διοικητής πόλεως Άρτας, ο Αντιπύραρχος κ. Γεώργιος Δημητρίου Αναπληρωτής Διοικητής πόλεως Άρτας, η επιπυραγός κα Ουρανία Μήτσιου, ο πυραγός κ. Γεώργιος Μέγας, ο κ. Κων/νος Κοτσιάνης Διοικητής Π.Κ. Αθαμανίου και ο κ. Σωτήρης Νάκας, Διοικητής Π.Κ. Αστροχωρίου. Ο Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, κ. Χρυσόστομος Στύλιος παρουσίασε το στόχο του έργου, τα αποτελέσματά του και το σκοπό της διοργάνωσης του σεμιναρίου αυτού. Στη συνέχεια ο Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος κ. Πέτρος Καρβέλης και οι ερευνητές του ΕΓΕΠ παρουσίασαν λεπτομερώς στους παρευρισκόμενους τη λειτουργία του συστήματος παρακολούθησης, πρόληψης, διαχείρισης και έγκαιρης ενημέρωσης για τον κίνδυνο πλημμυρικών επεισοδίων στην ευρύτερη περιοχή του Άραχθου “WatchArachthos”.

   Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης τηρώντας όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του έργου www.watcharachthos.eu, καθώς και τον ιστότοπο του Εργαστηρίου Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής kic.uoi.gr.

Θ. Πανούσης: «Η ποιότητα των δημιουργημάτων αποδεικνύει την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα ΚΔΑΠ του Δήμου μας».

Υπερήφανους για τη γνώση, την έμπνευση και τη δημιουργικότητά τους μας έκαναν γι’ ακόμη μία φορά οι μαθήτριες και οι μαθητές των ΚΔΑΠ του Δήμου Ζηρού. Με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την απελευθέρωση της χώρας, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, φιλοτέχνησαν τρία θεματικά έργα με χειροτεχνίες κολάζ, τα οποία και κατατέθηκαν ως προτάσεις στην επιτροπή «Ελλάδα 2021». Τα δημιουργήματα είναι εμπνευσμένα από το κάστρο «Πέντε Πηγάδια, το οχυρό σε σχήμα σταυρού», που βρίσκεται στην κοινότητα της Κλεισούρας και αύριο (Κυριακή 25 Ιουλίου) στις 11.00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση τιμής και μνήμης για τα θύματα του ναζισμού, το «λιθάρι του Μπότσαρη» στην κοινότητα του Άσσου και το «Γεώργιος Δράκος, ένας άγνωστος ήρωας».

Τα δύο από τα τρία έργα και συγκεκριμένα τα: «Πέντε Πηγάδια, το οχυρό σε σχήμα σταυρού» και το «Γεώργιος Δράκος, ένας άγνωστος ήρωας» επιλέγηκαν από ομάδα ιστορικών και επιστημόνων του «Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού» στα καλύτερα 100.

Η πρόκριση των δύο εκ των τριών έργων των ΚΔΑΠ του Δήμου μας, στα 100 κορυφαία αποτελεί αναμφίβολα μία τεράστια επιτυχία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα 100 έργα που επιλέγηκαν θα κοσμούν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο «Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού».

Αναφερόμενος στην επιτυχία των μαθητριών και μαθητών των ΚΔΑΠ του Δήμου ο κ. Θεόδωρος Πανούσης, πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου, ο οποίος είχε και την ιδέα ν’ αποσταλούν τα δημιουργήματα των παιδιών στην επιτροπή «Ελλάδα 2021» με σκοπό να αξιολογηθούν, σημείωσε: «Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες και στους μαθητές που συμμετείχαν στη φιλοτέχνηση των έργων με τις εμπνευσμένες και δημιουργικές κατασκευές τους. Η ποιότητα των δημιουργημάτων που επιβεβαιώνεται από την διάκριση που έτυχαν, αποδεικνύει την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα ΚΔΑΠ του Δήμου μας. Φανερώνει αξιοσύνη και μία δυναμική ανέλιξη και πρόοδο. Και τα τρία έργα λειτουργούν σαν κρίκος που συνδέει την ιστορία του τόπου μας με το σήμερα αλλά και το σήμερα με το αύριο. Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς, την Αλεξάνδρα Τσάτσιου, που είχε και την επιμέλεια της προσπάθειας, καθώς και τον Χάρη Γεώργα για την ουσιαστική συμβολή του».

Στα αξιοσημείωτα ακόμη είναι το ότι το έργο «Πέντε Πηγάδια, το οχυρό σε σχήμα σταυρού» που διακρίθηκε, το φιλοτέχνησαν μαθήτριες και μαθητές ηλικίας 6 έως 10 ετών, ενώ τα άλλα δύο φιλοτεχνήθηκαν από παιδιά ηλικίας 11 έως 14 ετών. Εκτός από την Αλεξάνδρα Τσάτσιου και τον Χάρη Γεώργα την ομάδα των εκπαιδευτικών απαρτίζουν και οι: Χριστίνα Πέτρου, Ειρήνη Καλαμπόκη και Ειρήνη Φίντζου, που επίσης έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να έρθει το πετυχημένο αποτέλεσμα.

Οι συμμετέχοντες:

«Πέντε Πηγάδια, το οχυρό σε σχήμα σταυρού»

Α/α      Όνομα                        Επίθετο                      Ηλικία

1          Γεώργιος       Αθανασόπουλος (του Παν.)            8

2          Ελένη             Πανούση                                         8

3          Χρήστος         Γεώργας                                         6

4          Ανδριάνα       Σιουμάλα                                         10

5          Άγγελο                       Τόσκα                                     8

6          Γεώργιος       Αθανασόπουλος (του Περ.)            9

7          Σοφία              Κοράκη                                           9

8          Παναγιώτης   Κοράκης                                          8

9          Αγγελική        Κολοβάτσιου                         10

10        Γιώργος         Ζέρβας                                   10

11        Θάλεια            Ζέρβα                                     10

12        Κατερίνα        Πλασταρά                              10

13        Μελίνα            Χάκα                                       8

Γεώργιος Δράκος, ένας άγνωστος ήρωας

Α/α      Όνομα            Επίθετο          Ηλικία

1          Νεφέλη           Υφαντή           11

2          Βασιλική        Κολιού            11

3          Γεώργιος       Κατσάνος       11

4          Αγγελίνα        Αράπου          11

5          Αναστασία     Βασιλείου      11

                                   

Το λιθάρι του Μάρκο-Μπότσαρη

Α/α        Όνομα                  Επίθετο                Ηλικία

1              Νεφέλη                Υφαντή                11

2              Βασιλική              Κολιού                  11

3              Γεώργιος             Κατσάνος            11

4              Αγγελίνα             Αράπου               11

5              Αναστασία         Βασιλείου           11

Στις 2 Ιουνίου του 2021 διδάχθηκε το μάθημα της Κοινωνιολογίας για τελευταία φορά στα Λύκεια της χώρας, καθώς αυτό καταργήθηκε μετά από 39 χρόνια ανελλιπούς παρουσίας. Σε ανακοίνωσή του το τμήμα Παιδείας ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Άρτας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: "Σύμφωνα με  τον  Ν.  4692/2020, «Αναβάθμιση  του  σχολείου  και  άλλες διατάξεις», επέρχονται δραματικές αλλαγές στα διδασκόμενα μαθήματα του Γενικού Λυκείου, ιδιαίτερα σ’ αυτά των Κοινωνικών Επιστημών, που αποτελούν το αντικείμενο του εν λόγω κλάδου.

Συγκεκριμένα:  

1) καταργήθηκε το μάθημα της Κοινωνιολογίας, όχι μόνο από πανελλαδικώς εξεταζόμενο, αλλά και εξαφανίστηκε από το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου, χωρίς  κάποια επιστημονική ή παιδαγωγική αιτιολόγηση, και χωρίς να ληφθούν υπόψη τα σχόλια της δημόσιας διαβούλευσης,  όπου η πλειονότητα  της εκπαιδευτικής κοινότητας εξέφραζε την διαφωνία  της για την αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας.  

2) καταργήθηκαν  δύο  ακόμη  μαθήματα  Κοινωνικών  Επιστημών από τη B΄ Λυκείου. Το  μάθημα γενικής παιδείας  «Σύγχρονος  Κόσμος,  Πολίτης και Δημοκρατία» και το μάθημα  κατεύθυνσης «Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών». 

Έτσι, το 2020 και  το 2021 τα παιδιά της Β΄ Λυκείου, που αποκτούν δικαίωμα ψήφου ΔΕΝ διδάσκονται το μάθημα "Πολίτης και Δημοκρατία", που αναφέρεται στις εκλογές, τα όργανα και τις λειτουργίες του κράτους, το Σύνταγμα, τα δικαιώματα, το Διεθνές Δίκαιο. Επίσης, μειώθηκε κατά μία ώρα η διδασκαλία της «Πολιτικής Παιδείας», στην Α’ Λυκείου.  

Πρόκειται, στην ουσία, για  εξοστρακισμό από το Λύκειο των Κοινωνικών Επιστημών και της Πολιτειακής Αγωγής των Ελλήνων μαθητών και την αρχή της εξαφάνισης ενός ολόκληρου κλάδου από τη Δημόσια  Εκπαίδευση,  του ΠΕ78, ο οποίος  αποτελείται  από  Κοινωνιολόγους, Πολιτικούς επιστήμονες και Νομικούς. 

Άμεσο αποτέλεσμα της παραπάνω εξέλιξης ήταν να γεμίσουν οι πίνακες των ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας με υπεράριθμους συναδέλφους ΠΕ78- ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.

Ακόμη, θίγεται και ο κλάδος των Οικονομολόγων ΠΕ 80, οι οποίοι είχαν κοινή ανάθεση με τους Κοινωνικούς Επιστήμονες τα παραπάνω τρία μαθήματα.

Ως ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία θεωρούμε αυτή την εξέλιξη ως μια οπισθοδρόμηση και μια αναχρονιστική και βαθύτατα συντηρητική επιλογή της κυβέρνησης, που απαξιώνει έναν ολόκληρο κλάδο και τον οδηγεί στον εξοβελισμό του από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Είναι τραγικό οι μαθητές και οι μαθήτριες της ανθρωπιστικής κυρίως κατεύθυνσης να εισάγονται σε σχολές και τμήματα κοινωνικών επιστημών χωρίς να έχουν διδαχθεί τις κοινωνικές επιστήμες και πολλές φορές χωρίς να γνωρίζουν καν ποιες είναι.

Είναι απαράδεκτο και συγχρόνως άδικο οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην έρχονται σε επαφή με τους όρους και τα θέματα που πραγματεύεται η Κοινωνιολογία. Θέματα διαχρονικά, αλλά και σύγχρονα, που βιώνει ο κάθε άνθρωπος στην καθημερινότητά του (οικογένεια, εκπαίδευση, κράτος, εργασία, θρησκεία, φτώχεια, ανεργία, έγκλημα, πόλεμος, ανομία, κοινωνικός έλεγχος, κοινωνικά κινήματα, ΜΜΕ, στερεότυπα, ρατσισμός και πολλά άλλα). 

Και όλα αυτά χωρίς καμία επιστημονική και παιδαγωγική εξήγηση. 

Σήμερα συντελείται κοινωνικό έγκλημα!

 

Άρτα, 3 Ιουνίου 2021

 

Τμήμα Παιδείας ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Ν. Άρτας"

Για προμελετημένο «έγκλημα» έκανε λόγο η Μερόπη Τζούφη αναφορικά με τον αποκλεισμό χιλιάδων υποψηφίων από τα ΑΕΙ λόγω του εξεταστικού συστήματος Κεραμέως, μιλώντας «Στο Κόκκινο 105,5» και το δημοσιογράφο Γιάννη Ανδρουλιδάκη.

Η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανέφερε πως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σχεδιάστηκε για να αποκλείσει το 30% των υποψηφίων, επηρεάζοντας ταυτόχρονα μαθητές με μεσαίες και υψηλές επιδόσεις. Στο πλαίσιο αυτό κατηγόρησε την κυβέρνηση για αναλγησία και τιμωρητική διάθεση απέναντι στους μαθητές της πανδημίας.

Ειδικά για τους υποψήφιους των Αρχιτεκτονικών Σχολών, υπογράμμισε πως οι μαθητές αποκλείονται λόγω της επιπρόσθετης βάσης στα ειδικά μαθήματα (ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο), τα οποία αν και προαπαιτούμενα, καταργήθηκαν από το ωρολόγιο πρόγραμμα με απόφαση της Νίκης Κεραμέως, στέλνοντας στα φροντιστήρια όσους μαθητές έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Τέλος, η Μερόπη Τζούφη κατηγόρησε την κυβέρνηση πως επιχειρεί να αποδημήσει τη Δημόσια Εκπαίδευση και Κατάρτιση προς όφελος των κολλεγίων και των ιδιωτικών ΙΕΚ, θέτοντας διαρκώς εμπόδια στην κοινωνική κινητικότητα και «κόφτες» στα όνειρα των νέων παιδιών.

Εδώ το ηχητικό απόσπασμα:https://www.youtube.com/watch?v=siFVb5J_9lA

Όσες ανακοινώσεις και να εκδώσει το υπουργείο Παιδείας, οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και η θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής σχεδιάστηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ για να αφήσει περίπου 30.000 φοιτητές εκτός ΑΕΙ, ήδη από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά.
Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουν όλες οι μελέτες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ), άρθρα και αναλύσεις στον έντυπο τύπο (Καθημερινή, Ελεύθερος Τύπος, Έθνος, Τα Νέα), όπως και σχετική μελέτη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, η οποία δημοσιεύτηκε και κατατέθηκε στη Βουλή το Φεβρουάριο του 2021 (εδώ η σχετική δημοσίευση).
Τι απαντά η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας στις τεκμηριωμένες αυτές αναλύσεις; Τίποτα απολύτως! Κατηγορούν το ΣΥΡΙΖΑ για… λαϊκισμό και ψηφοθηρία και αναμασούν φτηνά επιχειρήματα περί μαθητών που περνούν στο πανεπιστήμιο με «1 και 2 στα 20». Με τον τρόπο αυτό, διαχέουν στην κοινωνία το τερατώδες ψέμα ότι δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εισέρχονται κάθε χρόνο στο Πανεπιστήμιο με «λευκή κόλλα».
Ταυτόχρονα, για να «θολώσουν τα νερά» ανακοινώνουν 77.415 θέσεις εισακτέων, δημιουργώντας την εντύπωση ότι τόσοι θα είναι οι επιτυχόντες μαθητές. Κρύβουν όμως πως το νέο εξεταστικό τους σύστημα, θα αφήσει χιλιάδες κενές θέσεις στα Πανεπιστήμια ώστε οι «αποτυχόντες» να κατευθυνθούν προς τα ιδιωτικά Κολλέγια και τη φτηνή κατάρτιση.
Επειδή όμως το ζήτημα αφορά τουλάχιστον 100.000 οικογένειες, ας απαντήσει επιτέλους το υπουργείο Παιδείας με τη δική του «εκτίμηση» για τις συνέπειες του νέου συστήματος και τον αριθμό των υποψηφίων που θα βρεθούν εκτός πανεπιστημίων από το Σεπτέμβριο του 2021. Επίσης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αντί να φυγομαχεί και να κρύβεται, ας τολμήσει να εμφανιστεί στη Βουλή και να απαντήσει τη σχετική επίκαιρη ερώτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξη Τσίπρα.
Αντί λοιπόν το υπουργείο Παιδείας να καταναλώνεται σε μικροπολιτική προπαγάνδα με ημερομηνία λήξης τη μέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ας απαντήσει:
1.Πόσοι και πόσες θα αποκλειστούν φέτος από τα πανεπιστήμια λόγω της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.
2.Πόσοι και πόσες εισέρχονταν στα ΑΕΙ τα τελευταία χρόνια με «1 και 2 στα 20»;
3Το «εξεταστικό Κεραμέως» αποκλείει μαθητές με «12 ή 13» αν τα θέματα είναι εύκολα και ο μέσος όρος διαμορφωθεί σε «15 ή 16», ενώ επιτρέπει την εισαγωγή με «5, 6 ή 7» -δηλαδή με «λευκή κόλλα» σύμφωνα με τη «μαύρη προπαγάνδα» της ΝΔ- αν τα θέματα είναι δύσκολα και ο μέσος όρος διαμορφωθεί στο «8 ή στο 9»;
4.Θα καλυφθούν οι 77.415 θέσεις εισακτέων που ανακοινώθηκαν και αν όχι, γιατί εξαγγέλθηκαν;
5.Σχεδιάζει η κυβέρνηση να θεσπίσει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και για τα ιδιωτικά κολέγια;

Στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο φοιτά ένας μαθητής Κουρδικής καταγωγής, ο Ζ. Είναι ένα από τα παιδιά μιας 7μελούς οικογένειας (2 γονείς και 5 παιδιά ηλικίας 1 έως 15 ετών) που ήρθαν ως πρόσφυγες-αιτούμενοι άσυλο από περίπου πριν δυόμισι χρόνια στη χώρα μας. +%CE%99%CF%81%CE%AC%CE%BA/@36.8544595,42.8548306,11z/data=!4m5!3m4!1s0x40088dc9f9b9c571:0xf62e38c72158c89b!8m2!3d36.8632107!4d42.9884805?hl=el">Η πατρίδα τους το +%CE%99%CF%81%CE%AC%CE%BA/@36.8544595,42.8548306,11z/data=!4m5!3m4!1s0x40088dc9f9b9c571:0xf62e38c72158c89b!8m2!3d36.8632107!4d42.9884805?hl=el">Dohuk βρίσκεται στο Βόρειο Ιράκ. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Γραφείο Υποστήριξης Ασύλου «κατά τη διάρκεια του 2019 και του 2020, η κατάσταση ασφαλείας στις βόρειες παραμεθόριες περιοχές του Dohuk Governorate επιδεινώθηκε λόγω τουρκικών και PKK δραστηριοτήτων… Η Τουρκία έχει δημιουργήσει στρατιωτικές βάσεις στο Ντόχουκ για να στοχεύσει στα οχυρά του PKK. Αναφέρθηκαν αεροπορικές επιδρομές, επίγειες επιθέσεις και βομβαρδισμούς που στοχεύουν χωριά και παραμεθόριες περιοχές στο KRI όπου φέρεται να υπήρχαν στοιχεία PKK. Αυτές οι επιθέσεις επηρέασαν μη στρατιωτικές περιοχές και οδήγησαν σε εκκένωση χωριών. Η Ιρακινή Δύναμη Συνοριακής Φρουράς 1 δημιούργησε βάσεις για την κλιμάκωση της κατάστασης μεταξύ της Τουρκίας και του ΡΚΚ και για την αποτροπή απώλειας αμάχων. Άλλες ένοπλες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων Κουρδικών αντάρτων, αναφέρθηκαν επίσης να λειτουργούν στο Κυβερνείο του Ντόχουκ. Η εγκληματικότητα, οι αστικές αναταραχές και το διασταυρούμενο λαθρεμπόριο αποτελούν περιορισμένη αλλά επίμονη απειλή για την ασφάλεια. Καταγράφηκαν επίσης διαμαρτυρίες ενάντια σε τουρκικές αεροπορικές επιθέσεις…»Αυτή η κατάσταση, ανάγκασε την οικογένεια να πάρει τον δρόμο της προσφυγιάς και να βρει ένα ήσυχο και ασφαλές λιμάνι στον τόπο μας.

Ο μαθητής μας ο Ζ., έχει διαγνωσθεί με αυτισμό (ΚΕΣΥ) και η κατάσταση της υγείας του ήταν ο δεύτερος βασικός παράγοντας (μετά τον πόλεμο) που ανάγκασε τη οικογένεια να ξεριζωθεί από την πατρίδα της. Όταν πρωτοήρθε στο σχολείο, είδαμε ένα φοβισμένο παιδί που τρόμαζε ακόμη και με τα πουλιά που πετούσαν στην αυλή του σχολείου. Χάρη στο εξατομικευμένο-δομημένο πρόγραμμα που εφάρμοσε το σχολείο και στη συνολική υποστήριξη που παρείχε στον ίδιο και την οικογένειά του, ο μαθητής έκανε άλματα ως προς την εκπαίδευση και κοινωνικοποίησή του. Σήμερα είναι ένα χαρούμενο παιδί που μιλάει και συνεννοείται στα Ελληνικά, ενώ ο ένας αδελφός του φοιτά στο συστεγαζόμενο διαπολιτισμικό σχολείο.

Από την πρώτη στιγμή που ο μαθητής εγγράφηκε στο σχολείο μας, είχαμε άριστη συνεργασία με την οικογένεια, καθώς πρόκειται για ευγενικούς, προσιτούς, χαμογελαστούς ανθρώπους, με μεγάλο ενδιαφέρον για την ανατροφή και τη μόρφωση των παιδιών τους, με εκτίμηση στη χώρα που τους φιλοξενεί σήμερα. Ο πατέρας, από την πρώτη στιγμή αναζήτησε εργασία και δουλεύει ανελλιπώς. Σήμερα απασχολείται ως εργάτης σε οικοδομές.

Πριν λίγες μέρες πληροφορηθήκαμε με έκπληξη, ότι σύμφωνα με δικαστήριο που έγινε πριν λίγο καιρό, δεν παραχωρήθηκε άσυλο στην οικογένεια και τους ζητήθηκε μέχρι τέλους Ιουλίου να εγκαταλείψουν το σπίτι που διαμένουν (τους έχει παραχωρηθεί από την ΜΚΟ «INTERSOS») και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους άμεσα. Ως εκπαιδευτικοί που γνωρίζουμε πολύ καλά τα προβλήματα και την κατάσταση της οικογένειας, θεωρούμε ότι αυτό θα είναι απάνθρωπο και καταστροφικό για την ψυχοσωματική υγεία του μαθητή μας Ζ, αλλά και για ολόκληρη την οικογένεια. Η επιστροφή σε μια περιοχή η οποία – παρότι χαρακτηρίζεται ασφαλής σήμερα (;;;;) – δεν παύει να είναι εμπόλεμη και δεν διαθέτει καμιά υποδομή υποστήριξης παιδιών με αυτισμό, θα σημάνει το τέλος στην θετική πορεία που έχει σημειώσει ο μαθητής μας, θα τον σημαδέψει ανεπανόρθωτα σε όλη του τη ζωή.

Για όλους τους παραπάνω λόγους αιτούμαστε με την παρούσα επιστολή μας:

  • Να εκτιμηθεί από την πολιτεία η ιδιαίτερη κατάσταση της οικογένειας που δίνει έναν τιτάνιο αγώνα για την υποστήριξη του Ζ. που είναι ΑμΕΑ, όντας πολύτεκνη, με όλα τα τέκνα της να είναι ανήλικα και να τους δοθεί άσυλο στη χώρα μας. Η αποδειγμένη εργατικότητα των γονέων, δείχνει ότι κάθε άλλο παρά θα είναι οικονομικό βάρος για την πατρίδα μας.

  • Να πάρουν θέση το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, συντασσόμενοι με το αίτημά μας να μην απελαθεί η οικογένεια και να τους δοθεί άσυλο στη χώρα μας.

  • Να μην γίνει έξωση της οικογένειας από τη σημερινή τους κατοικία.

ΥΓ. Πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει και μια άλλη οικογένεια στην πόλη μας, ίδιας καταγωγής, με παιδί με τετραπληγία που φοιτά στο Ειδικό Σχολείο ΣΑΠ Ιωαννίνων. Ίσως είναι καιρός, η πολιτεία να επανεκτιμήσει τα κριτήρια απόδοσης ασύλου, δίνοντας τη δυνατότητα σε οικογένειες προερχόμενες από εμπόλεμες ζώνες με παιδιά ΑμΕΑ, να παίρνουν άσυλο άμεσα στη χώρα μας, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η ανθρωπιά, επιβάλλεται να υπερτερεί της αυστηρότητας των νομικών και πολιτικών ενεργειών.

H Διεύθυνση και οι Εκπαιδευτικοί του

2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

Το 1ο ΕΠΑ.Λ.  Κόνιτσας μετά το πρώτο βραβείο στο Μαθητικό Διαγωνισμό Επιχειρηματικότητας που απέσπασε με το  καινοτόμο σχέδιο “Action Nature Park”  σε διαδικτυακή τελετή  που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων συνεχίζει τη δημιουργική του  πορεία.

Κατακτά  δύο  ακόμη υψηλούς εκπαιδευτικούς στόχους με τους οποίους διεκδικεί την ενεργό συμμετοχή του στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια των κοινών αναγκών, στόχων και προοπτικών:

1.  Στο πλαίσιο  της πρόσκλησης Υποβολής Προτάσεων Στρατηγικών Συμπράξεων Erasmus+ ΚΑ226 για την αντιμετώπιση της κρίσης του  COVID-19, εγκρίθηκε για χρηματοδότηση η αίτηση που υπέβαλε το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας  με τίτλο «Educational Approaches to Strengthening Vocational Schools’ Readiness for Digital Learning”.  Το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας, το μοναδικό Eπαγγελματικό Λύκειο στην Ελλάδα που εγκρίθηκε στο πρόγραμμα αυτό διάρκειας δύο ετών, είναι ο Συντονιστής της Σύμπραξης  η οποία αποτελείται από άλλους 5  Ευρωπαϊκούς  Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς από την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Ρουμανία και τη  Λιθουανία.

Εκπαιδευτικοί και μαθητές θα ταξιδέψουν σε όλες τις χώρες του προγράμματος, θα συνεργαστούν, θα ανταλλάξουν καλές πρακτικές, θα μεταφέρουν τεχνογνωσία, εμπειρίες, πρακτικές, και προτάσεις για ψηφιακές μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές που αφορούν στην παροχή Διαδικτυακής Εκπαίδευσης, με στόχο την προαγωγή της μάθησης και της γνώσης. 

 2. Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών/Εθνική Μονάδα Συντονισμού για το πρόγραμμα Erasmus+, απένειμε τη Διαπίστευση Erasmus στο 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας προκειμένου να έχει απλουστευμένη πρόσβαση σε ευκαιρίες χρηματοδότησης στο πλαίσιο της βασικής δράσης 1 του μελλοντικού προγράμματος (2021-2027) στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.  H Διαπίστευση Erasmus ισχύει από 1 Μαρτίου 2021 και λήγει την 31 Δεκεμβρίου 2027, γεγονός που σημαίνει ότι στην περίοδο αυτή το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας θα έχει την ευκαιρία να υλοποιήσει νέα και δημιουργικά  προγράμματα Erasmus, καθώς και να αναπτύξει τη δυναμική και την ευρωπαϊκή του προοπτική, σύμφωνα με το  Ευρωπαϊκό του Σχεδίου Ανάπτυξης  που έχει τεθεί και υλοποιείται από το 2016.

Στόχος του 1ου ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας είναι η διεθνοποίηση του οργανισμού, η υιοθέτηση διεθνών και ευρωπαϊκών προτύπων στην επαγγελματική και εκπαιδευτική πραγματικότητα, η ανάπτυξη γλωσσικών, κοινωνικών, πολιτιστικών και εκπαιδευτικών δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων, η εμφύσηση των ευρωπαϊκών αρχών και αξιών και τέλος, η δημιουργία ενός σχολείου πιο δημιουργικού και ελκυστικού, ενός σχολείου που θα φέρει ξανά τους μαθητές, ενεργούς στα θρανία.

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 Karta

 KarzPreveza

 

Το έθιμο με τα κάλαντα του Λαζάρου αναβίωσε και φέτος, παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, στο Δημαρχείο Ιωαννίνων.

Ο Γιώργος Μακρίδης μαζί με τον Δημήτρη Ξαξίρη κρατώντας ζωντανή την παράδοση και τα έθιμα του τόπου, με ένα καλάθι στολισμένο με λουλούδια και με τη συνοδεία των κουδουνιών, έψαλλαν πτυχές της ζωής του Λαζάρου στο Δήμαρχο Μωυσή Ελισάφ.

Πρόκειται για ένα συμβολικό έθιμο που υμνεί την ανάσταση, τη νίκη της ζωής, την επικράτηση του φωτός στο σκοτάδι και την Άνοιξη.

Ο Δήμαρχος από την πλευρά του, ευχαρίστησε τους κ. Μακρίδη και Ξαξίρη για την κίνηση αυτή, σημειώνοντας ότι «Μας δίνουν τη δυνατότητα να γιορτάσουμε τα έθιμα μας, ενόψει Πάσχα σε δύσκολες στιγμές για τον τόπο μας. Εύχομαι του χρόνου να γιορτάσουμε πιο πανηγυρικά».

 Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Πρέβεζας ενημερώνει ότι την Δευτέρα 5-7-2021 θα ξεκινήσει ο πρώτος ψεκασμός των ελαιοδένδρων στα πλαίσια του προγράμματος Δακοκτονίας 2021, στην Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας
Η εποχή αυτή συμπίπτει με την περίοδο που ολοκληρώνεται η πήξη του πυρήνα του ελαιοκάρπου στις βρώσιμες ελιές ενώ έχει ξεκινήσει η πήξη του πυρήνα και στις ελαιοποιήσιμες, και επομένως έχουν ξεκινήσει οι “γόνιμες” δακοπροσβολές. 
 
 Ο ψεκασμός θα είναι δολωματικός, θα γίνει σε όλες τις Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα και θα διαρκέσει περίπου μία εβδομάδα. Οι ακριβείς ημερομηνίες των ψεκασμών στις διάφορες Τοπικές Κοινότητες καθώς και η συνολική διάρκεια θα εξαρτηθούν και από τις καιρικές συνθήκες. 
 
 Οι περιοχές στις οποίες θα εφαρμοσθεί το πρόγραμμα είναι: 
Άγιος Γεώργιος, Άνω & Κάτω Ρευματιά, Άνω Ράχη, Αρχάγγελος, Άσσος, Βρυσούλα, Γαλατάς, Εκκλησιές, Θεσπρωτικό, Καμαρίνα, Κανάλι, Καστροσυκιά, Κοτσανόπουλο, Κρανιά, Κρυοπηγή, Λούρος, Μεγαδένδρο, Μελιανά, Μιχαλίτσι, Μυρσίνη, Μύτικας, Νέα Κερασούντα, Νέα Σαμψούντα, Νέα Σινώπη, Νικολίτσι, Νικόπολη, Παπαδάτες, Πολυστάφυλο, Ριζά, Ριζοβούνι, Ρωμιά, Σκιαδάς, Σφηνωτό, Τρίκαστρο, Φλάμπουρα, Χειμαδιό, Ωρωπός.  
 Καλούμε τους ελαιοπαραγωγούς: 
1. Να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις των συνεργείων στις Τοπικές Κοινότητες για τις ακριβείς ημερομηνίες ψεκασμού των περιοχών τους. 
2. Να έχουν ανοιχτά τα ελαιοκτήματα για να υπάρχει πρόσβαση των συνεργείων ψεκασμού.  
3. Να συνεργάζονται με οποιονδήποτε τρόπο με τα συνεργεία και με την υπηρεσία για την αποτελεσματικότερη εκτέλεση του προγράμματος.  
 
 Ο Προϊστάμενος Δ/νσης
 
 ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΥΓΕΡΗΣ
 

Στις 24 Ιανουαρίου 2021 συναντήθηκε ο πρόεδρος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού κ. Χρυσόστομος Δήμου με τον Ελληνο-αμερικανό γερουσιαστή της πολιτείας του RhodeIsland κ. Λεωνίδα Ραπτάκη. Η συνάντηση έγινε σε κεντρικό ξενοδοχείο στην πόλη Westerly, RI. Ο κ. Δήμου ενημέρωσε τον κ. Ραπτάκη για το 1ο Παγκόσμιο Συνέδριο που ετοιμάζει η ΄Ενωση Παγκοσμίων Ελληνικών Εθνικοτοπικών Οργανώσεων (ΠΣΕΕΟ) και το οποίο προγραμματίζεται για την 1η Αυγούστου 2021 στην Αθήνα. Ακόμη ο κ. Δήμου ενημέρωσε τον κ. Ραπτάκη για τις προσπάθειες που κάνει το Συμβούλιο στον χώρο της προώθησης των νεοφυών επιχειρήσεων. Οι δύο άντρες συζήτησαν και για το θέμα της συνεργασίας της ΠΑΔΕΕ και του Συμβουλίου.

Ο κ. Ραπτάκης από την πλευρά του ενημέρωσε τον κ. Δήμου για την συμμετοχή κυβερνητικών αξιωματούχων από το κρατίδιο του RhodeIsland στη νέα κυβέρνηση του νέου Προέδρου των ΗΠΑ JoeBiden, για τον οποίο είναι πεπεισμένος ότι θα έχει θετική επίδραση στις Ελληνοαμερικανικές σχέσεις.

 

 

Γραφείο Τύπου και επικοινωνίας

Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού (ΠΣΗΕ)

Την Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021 πραγματοποιήθηκε, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση και διενεργήθηκαν οι αρχαιρεσίες, για εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής της Ένωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων Ζαγορίου. Μετά τη λήξη των αρχαιρεσιών τα νεοεκλεγέντα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου συγκροτήθηκαν σε σώμα, με την θέση του Προέδρου να καταλαμβάνει ο Γιώργος Κωστάκης, ενώ Αντιπρόεδρος εξελέγη ο Βασίλης Ρέμος, Γραμματέας η Λένα Καραγιάννη, Ταμίας η Λίνα Μπέκα και μέλη οι Νίκος Κουτσούπας, Ελεάννα Τσουμάνη και Χρήστος Μουρεχίδης. Σε κοινή τους δήλωση, όλα τα μέλη του νέου ΔΣ, τόνισαν ότι θα τιμήσουν την ψήφο των συναδέλφων και με όρεξη, επιμονή και με την βοήθεια καθενός μέλους της Ένωσης, οραματίζονται να υλοποιήσουν γρήγορα και ευέλικτα προτάσεις και ιδέες, από όπου και αν προέρχονται, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του συνόλου των τουριστικών επιχειρήσεων του Ζαγορίου. Τέλος, ευχαρίστησαν τα απερχόμενα μέλη του ΔΣ για την προσφορά τους στην Ένωση και δεσμεύτηκαν να συνεχίσουν την προσπάθεια και την συνεργασία σε όλα τα σημεία για την επίλυση των προβλημάτων του κλάδου στην περιοχή.

Πωλείται οικοδομήσιμο γωνιακό οικόπεδο 1.300 τ.μ. στην Ελεούσα Ιωαννίνων επί της οδού Σωκράτη Νο 16 στην τοποθεσία Πλήχτες. 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο Τηλ.6947373713.
._2.jpg._3_1.jpg