ΑΓΟΡΑ

Με τρεις καινοτόμες δράσεις, που σηματοδοτούν την έμφαση της εταιρίας στο αύριο, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανθρώπινου δυναμικού και την πελατοκεντρική της προσέγγιση, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone Ελλάδας.

Η πρώτη δράση ήταν η VodafoneFutureland, ένα καινοτόμο γεγονός που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017 στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή τη νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου Vodafone.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 4.000 εργαζόμενοι της Vodafone και συνεργαζόμενων εταιριών, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, οι οποίοι πληροφορήθηκαν για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ενώ παρακολούθησαν ενδιαφέρουσες ομιλίες και εκδηλώσεις.

Η δεύτερη δράση ήταν το Vodafones 12, ένα καινοτόμο πρόγραμμα ηθικής αναγνώρισης και ανταμοιβής για τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες της Vodafone.  Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει σε επαφή την διοίκηση της εταιρείας με τους εργαζόμενους που ξεχωρίζουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε μήνα και να τους προσφέρει μία ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη εμπειρία, μέσα από ειδική εκδήλωση, ανταποδίδοντας και επιβραβεύοντας τις υπηρεσίες που προσφέρουν κάθε ημέρα στους πελάτες της Vodafone.

Η τρίτη δράση ήταν το πρόγραμμα CX@Frontline, στο πλαίσιο του οποίου κάθε μήνα υπεύθυνοι των τηλεφωνικών κέντρων της εταιρίας διερευνούν τις δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών, απόδοσης των συστημάτων και εκπαίδευσης των χρηστών, με στόχο τη βελτίωση τόσο της καθημερινότητας των εργαζομένων, όσο και της εμπειρίας του συνδρομητή.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς.

«Employee NPS μεταφράζεταισε Customer NPS. Employer Brand πάειχέρι - χέριμετοCustomer Brand. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας γιατί με αυτό τον τρόπο επενδύουμε και στους πελάτες μας. Η εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών ήταν ακόμη μία ευκαιρία να επενδύσουμε στα τρία μεγαλύτερα κεφάλαια της Vodafone: τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τη μάρκα μας», δήλωσε ο διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.

«Το πάθος, η καινοτομία, ο ενθουσιασμός και ο επαγγελματισμός αποτελούν στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους της Vodafone Ελλάδας. Η ηθική αναγνώριση, η ικανοποίηση και η επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων αποτελούν στρατηγικό στόχο για την εταιρία μας. Με την VodafoneFutureland καινοτομήσαμε, ανοίξαμε έναν νέο δρόμο για την επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και δηλώσαμε την ετοιμότητά μας για να παράσχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον», δήλωσε η διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού της Vodafone Ελλάδας, Φραγκίσκη Μελίσσα.

e horos logo

  tsiolis

podilata

 

 KarzPreveza

 

Με διάθεση χιούμορ και πνεύμα καρναβαλικό η επιτροπή του καρναβαλιού Γυναικών Άρτας, μας ενημερώνει για την προετοιμασία που κάνει εν όψει του μεγάλου κεφιού της 10ης Φεβρουαρίου 2018. Συγκεκριμένα αναφέρει:

"Mε τα μελομακάρονα ακόμη στον ουρανίσκο και πριν προλάβουμε να ξεστολίσουμε και να κόψουμε όλες τις βασιλόπιτες, προχωράμε ολοταχώς τις προετοιμασίες για το Καρναβάλι Γυναικών Άρτας που θα γίνει το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 7 το απόγευμα.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας, η Άτυπη Επιτροπή του Καρναβαλιού διοργανώνει συναντήσεις για την καλύτερη διοργάνωση της καρναβαλικής παρέλασης. Συναντήθηκε με το Δήμαρχο κ. Χ. Τσιρογιάννη, με τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Κ. Χαρακλιά καθώς και με υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου Αρταίων, με τους οποίους συζήτησαν οργανωτικά ζητήματα και θέματα υποστήριξης για ένα ακόμη επιτυχημένο καρναβάλι.

 

Την Τρίτη 16-1-2018 συναντήθηκαν τα μέλη της άτυπης επιτροπής όπου μεταξύ ποτού και κοπής πίττας συζήτησαν για την προετοιμασία των αρμάτων και όλες τις λεπτομέρειες και την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 στις 7 το απόγευμα όλοι οι αρχηγοί των γκρουπ του καρναβαλιού θα συναντηθούν στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Άρτας (ισόγειο) για να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν τη ροή της καρναβαλικής παρέλασης.

 

Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο καρναβάλι… και αξίζει την υποστήριξη όλων μας διότι:

Αντέχει 37 χρόνια, θα συμμετέχουν 1500 καρναβαλιστές όλων των ηλικιών,το παρακολουθούν εκατοντάδες θεατές από όλη την περιφέρεια και δίνει κάθε χρόνο, βρέξει-χιονίσει, ένα εύθυμο και σατιρικό χρώμα στην πόλη της Άρτας.

Η Άτυπη Επιτροπή του Καρναβαλιού απευθύνει ανοικτή πρόσκληση σε όλες και σε όλους για μια δημιουργική συμμετοχή στο καρναβάλι του 2018, γεμάτη φαντασία, χιούμορ και κέφι.

Για δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα:

Κική Μανοπούλου: 6936393456

Κυριακούλα Κουτσούμπα: 6978595133

Λαμπρινή Τρομπούκη: 6948805702

Για την Άτυπη Επιτροπή του Καρναβαλιού Γυναικών Άρτας

Κική Μανοπούλου

Κυριακούλα Κουτσούμπα"

Όπως είναι γνωστό το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει θεσμοθετήσει την υποχρεωτική συνταγογράφηση των γεωργικών φαρμάκων από τις 18-9-2017. Η συνταγογράφηση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής εφαρμογής του ΥΠ.Α.Α.Τ. στην οποία έχουν πιστοποιηθεί με τα στοιχεία τους όλοι οι συνταγογράφοι (υπεύθυνοι επιστήμονες καταστημάτων αλλά και λοιποί γεωπόνοι και τεχνολόγοι γεωπονίας).Από την εμπειρία που έχει σωρευθεί μέχρι τώρα από την εφαρμογή της συνταγογράφησης έχουμε να κάνουμε τις εξής επισημάνσεις-παρατηρήσεις, τις οποίες θέτουμε υπόψιν τόσο του ΥΠ.Α.Α.Τ. όσο και των λοιπών γεωτεχνικών φορέων:

1. Η βάση δεδομένων δεν λειτουργεί ικανοποιητικά και πρέπει το ΥΠΑΑΤ να κάνει τις αναγκαίες ρυθμίσεις. Χαρακτηριστικό πρόβλημα που παρουσιάζει είναι ότι ο χρήστης αποσυνδέεται από το σύστημα αν παραμείνει αδρανής για 2-3 λεπτά, με αποτέλεσμα να χάνεται ό,τι έχει καταχωρηθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.

2. Δεν λειτουργεί ικανοποιητικά η αναζήτηση πελατών, με αποτέλεσμα όταν οι καταχωρημένοι πελάτες του καταστήματος είναι πάρα πολλοί ο χρήστης να πρέπει να τους αναζητήσει χειροκίνητα μέσα από μία πολύ μεγάλη λίστα. Η εύρεση πελάτη θα πρέπει να γίνεται όπως και στην ηλεκτρονική καταγραφή των Φ.Π.Π. γιατί με τον υπάρχοντα τρόπο είναι πολύ αργή.

3. Υπάρχουν Φ.Π.Π. τα οποία ενώ έχουν έγκριση δεν υπάρχουν στις λίστες της συνταγογράφησης. Για παράδειγμα το Kocide opti ενώ έχει έγκριση δεν υπάρχει στις λίστες για τομάτα θερμοκηπίου

4. Ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να καταχωρήσει πρώτα την δραστική ουσία και μετά το σκεύασμα. Αυτό όμως δεν είναι καθόλου πρακτικό αφού οι δραστικές ουσίες είναι πάρα πολλές και ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να ανατρέχει συχνά σε βάσεις δεδομένων προκειμένου να επιλέξει την σωστή δραστική ουσία. Το πρόβλημα μπορεί να απλοποιηθεί κατά πολύ εάν η σχέση δραστικής-σκευάσματος είναι αμφίδρομη και όταν ο χρήστης συμπληρώνει ένα από τα δύο το άλλο να ενημερώνεται αυτόματα.

5. Να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να μην χρειάζεται να γίνεται συνεχώς καταχώριση των ίδιων πληροφοριών στα διάφορα πεδία.

6. Υπάρχει προβληματισμός και ερωτηματικά σχετικά με το εάν η συνταγογράφηση θεωρείται παροχή υπηρεσιών και αν θα πρέπει να συνοδεύεται με την έκδοση του σχετικού παραστατικού (Α.Π.Υ.) Στη νομοθεσία του ΥΠΑΑΤ δεν αναφέρεται τίποτα σχετικό και υπάρχει εύλογη ανησυχία των συναδέλφων μήπως εκ των υστέρων βρεθούν υπόλογοι για παραβάσεις της φορολογικής νομοθεσίας.

7. Τέλος υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να προμηθευτούν γεωργικά φάρμακα αλλά δεν έχουν πιστοποιητικό ΟΧΓΦ. Πρέπει να υπάρξει καλύτερη ενημέρωση τόσο των καταστημάτων όσο και των αγροτών για την διαδικασία που προβλέπεται στην περίπτωση αυτή. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γίνει κατανοητό από τους αγρότες αλλά και από τους γεωπόνους-υπεύθυνους των καταστημάτων ότι σε περίπτωση που ο αγοραστής του γεωργικού φαρμάκου είναι διαφορετικός από τον χρήστη, τότε σύμφωνα με το νόμο ο χρήστης έχει την πλήρη ευθύνη για την χρήση του γεωργικού φαρμάκου και επωμίζεται όλες τις νόμιμες συνέπειες.


                                                   ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ                                ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΣΑΠΑΡΑΣ

Ο Σύλλογος Αποδήμων Ασσιωτών "Ο ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ" ανακοίνωσε ότι: "Το μεσημέρι της Κυριακής 4 Μαρτίου 2018, στην κοσμική ταβέρνα «Ο ΑΙΜΙΛΙΟΣ» Αριστοτέλους 105 Άνω Ηλιούπολη τηλ. 210 9913881 και 210 9960488 , θα πραγματοποιηθεί ο ετήσιος χορός του συλλόγου μας. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση ο Σύλλογος θα κόψει και την πρωτοχρονιάτικη πίτα. Όλοι οι Ασσιώτες και φίλοι του Συλλόγου καλούνται να δώσουν το 'παρών'.

Σας περιμένουμε να διασκεδάσουμε όλοι παρέα με παραδοσιακή μουσική της ιδιαιτέρας πατρίδας μας και με ένα πλούσιο λαϊκό πρόγραμμα. Η τιμή της πρόσκλησης είναι 20 ευρώ.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται τα ποτά και τα αναψυκτικά. 
Για την προμήθεια προσκλήσεων και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα μέλη του Δ. Σ. του Συλλόγου μας.

Τηλ. επικοινωνίας:6982970065 ΘΕΟΔΩΡΟΥ Ευάγγελος και 6974607246 ΓΟΥΛΑΣ Δημήτριος.

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε ανακοίνωσή ου αναφέρει ότι: "Συμμετέχει στη δράση «Εβδομάδα Συγκέντρωσης Φαρμάκων» που διοργανώνεται από τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης και Προσχολικής Αγωγής του  Δήμου Ιωαννιτών, για τις μεγάλες ανάγκες που αντιμετωπίζει το Κοινωνικό Φαρμακείο Αλληλεγγύης της πόλης μας.

Η συγκέντρωση των φαρμάκων θα πραγματοποιείται τις πρωινές ώρες από τις 10 έως τις 14 Οκτωβρίου στο θυρωρείο του κτηρίου Διοίκησης (Μεταβατικό Κτήριο).   

Παρακαλώ θερμά για τη συμμετοχή όλων μας στη συγκεκριμένη δράση και πρωτοβουλία.

Ο Πρύτανης

Καθηγητής Γεώργιος Δ.Καψάλης"       

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 5ο φεστιβάλ χορωδιών στην Πανηπειρωτική. Χοροδιδάσκαλος ο Βαγγέλης Κώτσος

Τα πολυκαταστήματα JUMBO ζητούν για το κατάστημα στην Πρέβεζα στην περιοχή του Λούρου, Υπεύθυνο Τμήματος.